خانه / غزنه تا غزه / افتتاحیه پردیس سینمایی شمیران سنتر:

افتتاحیه پردیس سینمایی شمیران سنتر:

شهردار منطقه یک در افتتاحیه پردیس سینمایی شمیران سنتر: احداث مجموعه های فرهنگی از مهمترین اقدامات در بخش توسعه گردشگری شمال تهران است
سرمایه گذاری و توسعه مراکز تفریحی، گردشگری و خدماتی به خصوص سالن های سینمایی و نمایشی و تغییر آن از بخش سرمایه گذاری مسکن مهمترین اقدام و رویکرد جدید مدیریت شهری منطقه یک در شمال تهران در سال جاری است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید حمید موسوی شهردار این منطقه در افتتاحیه پردیس سینمایی شمیران سنتر با بیان مطلب فوق گفت: جمعیت فعلی منطقه یک بسیار بیشتر از جمعیت پیش بینی شده در طرح تفصیلی است و این نشانگر کمبود سرانه های فرهنگی است بر همین اساس می طلبد مدیریت شهری، ساخت و سازهای مسکونی را به حداقل و سرمایه گذاری در بخش گردشگری و خدماتی را توسعه دهد.
موسوی اظهار داشت : تعداد سالن های سینمایی منطقه یک محدود و برخی از آن ها فرسوده بودند که در این دوره، مدیریت شهری منطقه اقدام به نوسازی آنها نمود که در صدد توسعه فضاهای فرهنگی، اقامتی و سالن های روباز نمایشی  نیز در منطقه یک هستیم.
وی با اشاره به شروع حرکت خوب فرهنگی در منطقه یک گفت: منطقه یک به دنبال توسعه قلمرو عمومی شهر و جذب سرمایه گذار است تا بتوانیم با توجه به ویژگی این منطقه، بخش های گردشگری مذهبی، سلامت و درمان، فرهنگی و تاریخی و… را در برنامه توسعه داشته باشیم.
وی همچنین توسعه تفرجگاه ها در شمال تهران را ایجاد لبه شفاف در حریم شهر و حفظ حریم از دست سودجویان دانست. 
شهردار منطقه یک شمیران سنتر را مجموعه ایی مناسب برای همه اقشار جامعه عنوان کرد و افزود: مناسب سازی حرکتی برای کم توانان جسمی و حرکتی، ایجاد فضاهای سبز در بخش های مختلف مجموعه، وجود ۵ سالن با ظرفیت ۲۰ تا بیش از ۱۰۰ نفر جهت استفاده طیف های مختلف جامعه، از ویژگی های این مجموعه است.
موسوی تصریح کرد: توزیع کاربری ها در تهران به صورتی است که فضاهای تفریحی در دل محلات شکل می گیرد و خود به خود آرامش محلی را به مخاطره می اندازد لذا سازندگان باید به آرامش محلی و فضاهای حرکتی پیرامونی توجه کنند تا نقاط قوت زیر سوال نرود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اردن باید تنبیه شود تا راه قدس باز شود

راه قدس از کربلا و اردن می گذرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *