خانه / جشنواره / گزارش‌های تفحص از «استقلال و پرسپولیس»

گزارش‌های تفحص از «استقلال و پرسپولیس»

هیأت رئیسه مجلس گزارش‌های تفحص از «قاچاق» و «استقلال و پرسپولیس» را در دستور کار قرار دهد

نماینده مردم فریمان در مجلس با بیان اینکه قطعا باید گزارش‌های تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در مجلس قرائت شود، گفت: هیأت رئیسه هر چه سریع‌تر این گزارش‌ها را در دستور کار صحن قرار دهد.

هیأت رئیسه مجلس گزارش‌های تفحص از «قاچاق» و «استقلال و پرسپولیس» را در دستور کار قرار دهد

سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: چند گزارش تحقیق و تفحص به هیأت رئیسه ارسال شده و قطعا باید این گزارش‌ها تا پایان دوره فعلی در صحن قرائت شود.

وی افزود: گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز و هم چنین گزارش تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از گزارش‌های مهمی است که باید هر چه سریع‌تر در صحن قرائت شود.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من نمی‌دانم علت تأخیر در قرائت گزارش‌های تحقیق و تفحص چیست اما هیأت رئیسه باید هرچه سریع‌تر این گزارش‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای قرائت در دستورکار صحن علنی مجلس قرار دهد.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر قرائت باید پرونده این گزارش‌ها به قوه قضائیه ارسال شود تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی در پایان گفت: پس از رسیدگی به این پرونده‌ها در قوه قضائیه باید نتیجه کار توسط سخنگوی دستگاه قضا به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم در جریان کم و کیف کار قرار گیرند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *