خانه / جشنواره / حمایت از یمن متحد

حمایت از یمن متحد

واکنش ایران به تحولات اخیر در جنوب یمن و حمایت از یمن متحد

واکنش ایران به تحولات اخیر در جنوب یمن و حمایت از یمن متحد

سخنگوی وزارت خارجه بر حمایت ایران از یمن متحد با حفظ تمامیت سرزمینی آن کشور تاکید کرد و تنها راه ثبات و استقرار یمن را وحدت بین گروه‌های یمنی و انجام گفتگوهای فراگیر سیاسی برای تشکیل دولت متحد و فراگیر خواند.

العالم _ ایران سیاسی

سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) با اشاره به تحولات اخیر در جنوب یمن اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای سیاست اصولی خود از یمن متحد با حفظ تمامیت سرزمینی آن کشور حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات نه تنها به حل مشکلات کنونی یمن کمک نمی‌کند، بلکه اوضاع آن کشور را نیز پیچیده‌تر خواهد کرد.

موسوی با تاکید بر لزوم توقف جنگ علیه یمن و رفع محاصره ظالمانه از مردم این کشور افزود: تنها راه ثبات و استقرار یمن، وحدت بین گروه‌های یمنی و انجام گفتگوهای فراگیر سیاسی بین گروه‌های مختلف برای تشکیل دولت متحد و فراگیر است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *