خانه / جشنواره / هوشمند سازی بوستان نیاوران

هوشمند سازی بوستان نیاوران

‌‌الهام فخاری در اولین جلسه هوشمند سازی بوستان نیاوران:

هوشمند سازی بوستان نیاوران با تکیه بر نوآوری اجرا شود

نوآوری باید در هوشمند سازی بوستان نیاوران مد نظر قرار گیرد و با خلق فرصت های جدید ، خدمات نوینی طراحی و اجرا شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران ،ری و تجریش در اولین جلسه هوشمند سازی بوستان نیاوران که با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک ، معاونین ،مشاورین طرح و… برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: منطقه یک ویژگی خاصی دارد و مهارت ها و سطح توقع شهروندان آن نیز متفاوت است و باید هوشمند سازی با توجه به این شرایط و برای دنیای پسا کرونا اجرا شود و شرکت های دانش بنیان تمهیدات و روش های لازم را اتخاذ و ارایه کنند.

شهردار منطقه یک نیز دسترسی مردم به اینتر نت را یکی از شاخص های ارزیابی کشورها دانست و گفت: باید در بوستان نیاوران امکانات ویژه برای دسترسی به فضای IT مورد توجه قرار گیرد و مجموعه هایی چون کتابخانه دیجیتال، فضای کسب و کار الکترونیکی،پارکینگ هوشمند و… در نظر گرفته شود.

وی افزود: به موازات حرکت به سمت شهر هوشمند باید بحث پدافند غیر عامل نیز مورد توجه باشد و خطرات آن پیش بینی شود چرا که هوشمند سازی هم تهدید و هم فرصت است.

موسوی گفت: در دوران کرونا با اجرای جلسات مجازی و استفاده از فضای IT ما را به این نتیجه رساند که می توان برای کاهش هزینه ها ، ترددها،مصرف سوخت و…این جلسات را به صورت غیر حضوری برگزار کرد و برخی از تجربیات این دوران می تواند ادامه یابد.

گفتنی است اولین جلسه هوشمند سازی بوستان نیاوران با بررسی طرح های ارایه شده از سوی شرکت مشاور برگزار و در این جلسه مشاورین ،طرح تهیه نقشه جامع فنی بوستان، هوشمندسازی روشنایی و سیستم آبیاری ، آبنمای تعاملی ، نصب کیوسک اطلاع رسانی هوشمند و… را ارایه دادند که پیشنهادات لازم جهت تغییر،جایگزینی و تکمیل برخی طرح ها ارایه شد.  

شمیراننگینتهران

شهرداریمنطقهیک

@shemirankhabar

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *