خانه / دارالقران / مقامات آمریکایی کتاب بخوانند.

مقامات آمریکایی کتاب بخوانند.

توصیه جالب توییتری سخنگوی وزارت خارجه به مقامات آمریکایی در واکنش به تهدید توخالی ایران

توصیه جالب توییتری سخنگوی وزارت خارجه به مقامات آمریکایی در واکنش به تهدید توخالی ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تهدیدات توخالی واشنگتن، به مناسبت روز جهانی کتاب به مقامات آمریکایی توصیه کرد که کتاب بخوانند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سید عباس موسوی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «امروز، روز جهانی کتاب است. توصیه رایگان من به مقامات آمریکایی: کتاب بخوانید!»

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امورخارجه ادامه داد: «اگر رهبران آمریکا کتاب‌های غیرداستانی درباره امور جهانی می‌خواندند، از تهدید توخالی علیه ملت بزرگ ایران، اتکاء به افراد جعلی برای قضاوت‌های خود و سپردن سیاست آمریکا در قبال ایران به جنگ‌طلبان دست می‌کشیدند.»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما سید عباس موسوی در واکنش به مواضع اخیر ایالات متحده آمریکا در خصوص پرتاب موفق و غرور انگیز ماهواره نور به فضا، ضمن رد و تقبیح دخالت آن رژیم در امور داخلی ایران، پیشرفت‌های علمی و فناوری بویژه در حوزه هوا-فضا را حق ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: به طور قطع اینگونه دخالت‌ها در عزم ملت ایران برای پیشرفت خللی ایجاد نخواهد کرد.

وی همچنین تاکید کرد: هیچ قطعنامه‌ای ایران را از پرتاب ماهواره به فضا منع نمی‌کند و استناد آمریکا به قطعنامه ۲۲۳۱ به طور قطع بی جا و خلاف واقعیات است؛ ضمن آنکه قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت قطعنامه‌ای است که رژیم آمریکا با خروج خود از برجام آنرا نقض کرده است و همچنان دیگر کشور‌های مستقل را برای نقض آن، آشکارا تحت فشار قرار می‌دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین با رد موضع آلمان در قبال پرتاب این ماهواره ایرانی اظهار داشت: وزارت امور خارجه آلمان در حالی درخصوص پرتاب ماهواره ساخته شده با تلاش مهندسان ایرانی ابراز نگرانی می‌کند که وزیر دفاع این کشور تصمیم خود برای خرید جنگنده با قابلیت حمل بمب هسته‌ای را رسانه‌ای کرده است. اینگونه سیاست‌های یک بام و دو هوا امنیت منطقه و اروپا و جهان را تهدید می‌کند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان، توسعه علم و فناوری در عرصه هوا-فضا را حق قانونی ایران دانست و تاکید کرد: ماهواره نور با اهداف صلح آمیز و در راستای سیاست دفاعی ایران است.

واکنش دیگر سخنگوی وزارت خارجه به تهدیدات تو خالی مقامات امریکایی علیه ملت ایران

سخنگوی وزارت امورخارجه همچنین در توئیتی  بار دیگر به تهدیدات تو خالی مقامات امریکایی علیه ملت ایران واکنش نشان داد.

سید عباس موسوی در فضای مجازی نوشت : امروز، روز جهانی کتاب است. توصیه رایگان من به مقامات آمریکایی: کتاب بخوانید!

‏اگر رهبران آمریکا کتابهای غیرداستانی درباره امور جهانی می‌خواندند از تهدید توخالی علیه ملت بزرگ ایران، اتکاء به افراد جعلی برای قضاوتهای خود و سپردن سیاست آمریکا در قبال ایران به جنگ‌طلبان دست بر می داشتند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *