خانه / جشنواره / Iran must help Edward Snoden Because make more benefits
Iran must help Edward Snoden Because make more benefits

Iran must help Edward Snoden Because make more benefits

 Iran must help Edward Snoden Because make more benefits
Iran must help Edward Snoden Because make more benefits

because make a better benefits

ادوراد اسنودن امیدوار است فرانسه به او «پناهندگی» دهد

خبرگزاری رویترز به نقل از یک رسانه فرانسوی گزارش داد که «ادوارد اسنودن» پیمانکار پیشین «آژانس امنیت ملی آمریکا» امیدوار است فرانسه به او «پناهندگی» دهد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ادوارد اسنودن بسیار مایل است امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه، کاری کند تا او بتواند در این کشور زندگی کند.

حساب کاربری توئیتری رادیو اینتر فرانسه در بخشی از مصاحبه انجام شده با اسنودن نوشت، او به دنبال گرفتن پناهندگی از فرانسه است. مشخص نیست که چه زمانی یا در کجا این مصاحبه انجام شده است.

وزارت دادگستری ایالات متحده اسنودن را به دو جرم «نقض قانون مربوط به جاسوسی» و «سرقت اسناد متعلق به دولت آمریکا یا متعلق به یک دولت خارجی» تحت پیگرد قرار داد. سال ۱۳۹۵ دادستان پیشین ایالات متحده گفته بود ادوارد اسنودن که اطلاعات حساس دولتی را به بیرون درز داد، به عموم خدمت کرد؛ اما همچنان لازم است به دلیل کاری که کرد تنبیه شود.

ادوارد اسنودن که از سال ۱۳۹۲ و به دنبال ابطال گذرنامه اش توسط دولت آمریکا در روسیه به سر می‌برد، چهار سال پیش گفته بود به دلیل افشای «فعالیت های مغایر قانون اساسی» که پس از افشاگری او متوقف شدند، شایسته عفو بوده و خواستار عفو ریاست جمهوری است.

پیشتر رویترز در سال ۹۵ گزارش داده بود که پنتاگون ۱۳ مسئله امنیتی پرخطر را یافت که ناشی از درز اطلاعاتی ده ها هزار اسناد محرمانه و حساس آمریکا به رسانه ها توسط اسنودن بود.

همچنین در سال ۲۰۱۳ وقتی روسیه، به رغم درخواست واشنگتن برای استرداد ادوارد اسنودن، به او پناهندگی اعطا کرد، سطح روابط دو کشور کاهش یافت.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *