خانه / جشنواره / «هوش مصنوعی و رسانه»

«هوش مصنوعی و رسانه»

کارگاه آنلاین تخصصی «هوش مصنوعی و رسانه» برای فعالان عرصه تولید محتوا

کارگاه آنلاین تخصصی «هوش مصنوعی و رسانه» برای فعالان عرصه تولید محتوا

کارگاه آنلاین تخصصی هوش مصنوعی و رسانه برای فعالان عرصه عرصه تولید و تهیه محتوا با همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عموم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران؛ شرایط  خاص پیش آمده و خانه نشینی اجباری فرصت مغتنمی شد تا با استفاده از فضای مجازی به توانمندسازی فردی و تخصصی علاقه مندان به حوزه تولید و تهیه آثار رسانه ای پرداخته شود.

 دراین راستا شرکت نمایه پردازان پندار با همراهی پارک ملی علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران اقدام به تشکیل کارگاه آنلاین «تخصصی هوش مصنوعی و رسانه» نموده است.

این کارگاه برای فعالان عرصه تولید و تهیه محتوای ویدیویی و سینمایی و رسانه های دیداری هدف گذاری شده که شرکت کنندگان با آخرین فناورها درحوزه تولید فیلم با استفاده از هوش مصنوعی آشنا شوند تا بتوانند از ابزارها، تجهیزات و بسترهای ایجاد شده درروند تولید و نشر محتوای تصویری مطلع و از این پس در روند کسب و کار خود اقدامت موثر و مفیدی را اعمال کنند.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران ضمن حمایت از این رویداد تسهیلاتی را برای هنرمندان فیلمساز تحت پوشش این اداره فراهم کرده تا آنان از این کارگاه بصورت آنلاین و رایگان استفاده نمایند.

شایان ذکر است شرکت کنندگان در دوره، به استثنای هنرمندان معرفی شده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با پرداخت ۵۰۰هزار ریال گواهینامه (certificate )  دریافت خواهند کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *