خانه / احمد ماهینی / دنبال کاهش ۱۰ میلیارد دلاری واردات کالاهای صنعتی به کشور هستیم
دنبال کاهش 10 میلیارد دلاری واردات کالاهای صنعتی به کشور هستیم

دنبال کاهش ۱۰ میلیارد دلاری واردات کالاهای صنعتی به کشور هستیم

 دنبال کاهش 10 میلیارد دلاری واردات کالاهای صنعتی به کشور هستیم
[Forwarded from شبکه تولید و تجارت]
🔷 وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد : 🔷/ تسهیل در امور صنعت و تولید کشور امروز یک ضرورت است/ امسال راه اندازی ۲۰۰۰ واحد صنعتی راکد در دستور کار است/ بهبود فضای کسب و کار در وازرت صمت یک اولویت اصلی است

وزیر صمت در جلسه تبادل نظر با کارآفرینان جوان کشور که با حضور علی آقا محمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، گفت: در صددیم با تحقق اهداف برنامه تعمیق ساخت داخل و داخلی سازی نیاز های صنعتی کشور، به میزان ۱۰ میلیارد دلار واردات انواع کالاهای صنعتی به کشور را تا پایان سال ۱۴۰۰ محدود و کاهش دهیم.

🔹 امسال راه اندازی ۲۰۰۰ واحد صنعتی راکد در دستور کار است
رحمانی گفت: سال گذشته خوشبختانه شاهد بازگشت بیش از ۱۸۵۰ واحد صنعتی به عرصه تولید در سطح کشور بودیم که برای سال ۹۸، در حدود ۲۰۰۰ واحد صنعتی راکد دیگر برای راه اندازی مجدد در دستور کار قرار گرفته است.

🔹 به دنبال بومی سازی حداکثری همه نیاز های صنعتی کشور هستیم
وزیر صمت اضافه کرد: تمامی برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت متناسب با توان داخلی پیش بینی شده و با عنایت به برگزاری اولین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل، خوشبختانه اطلاعات بسیار خوبی نیز از نیازهای صنعتی کشور به دست آمده و به دنبال بومی سازی حداکثری همه این نیاز ها هستیم.

🔹 بهبود فضای کسب و کار در وزارت صمت یک اولویت اصلی است

وزیر صنعت، معدن و تجات گفت: برای اصلاح فضای کسب و کار و تسهیل روند دریافت خدمات، از سوی وزارت صمت گام های خوبی برداشته شده و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری این مهم در دستور کار ویژه قرار گرفته و در صددیم شرایط را تا حد بسیاری بهبود ببخشیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ایجاد اشتغال با اقامه نماز

در جلسه شورای‌عالی مسکن؛ رئیس‌جمهور: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند  رئیس‌جمهور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *