خانه / احمد ماهینی / از ۲۳ فروردین ساعت کاری از ۷ صبح تا ۱۴ است

از ۲۳ فروردین ساعت کاری از ۷ صبح تا ۱۴ است

روحانی: از ۲۳ فروردین ساعت کاری از ۷ صبح تا ۱۴ است/ تعطیلی مشاغل پر ریسک‌ و ممنوعیت تردد بین استانی خودروها تا اردیبهشت

رئیس‌جمهور گفت: کسب و کارهای کم ریسک از ۲۳ فروردین در استان‌ها می‌توانند فعالیت خود را با مراعات پروتکل‌های بهداشت و درمان آغاز کنند.

روحانی: از ۲۳ فروردین ساعت کاری از ۷ صبح تا ۱۴ است/ تعطیلی مشاغل پر ریسک‌ و ممنوعیت تردد بین استانی خودروها تا اردیبهشت

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: هیچ اختلاف نظری در دستگاه ها و قوای سه گانه وجود ندارد و همه باهم در کنار هم و همراه با نیروهای مسلح این کار را انجام می دهیم. برای مقام معظم رهبری هم چند بار نامه نوشتیم و دریافت کردیم و ایشان هم همراهی فرمودند. کل نظام یکپارچه است؛ بدخواهان اگر عصبانی و ناراحت هستند خودشان می‌دانند. ما هیچ اختلاف نظری در هیچ وزارت خانه‌ای نداریم. 

روحانی با بیان اینکه کرونا با همه گرفتاری‌هایی که ایجاد کرده آثاری هم داشته است یکی از این آثار بیشتر شدن وحدت در جامعه است، تصریح کرد: در این روزها شاهد وحدت بیشتر جامعه بودیم؛ وحدت بین دولت، نیروهای مسلح و مردم و یکپارچگی امروز در سراسر کشور مشاهده می شود. گزارشات راجع به سالم بودن هوا و وضعیت ترافیک هم یکی دیگر از آثار آن است.

وی بیان داشت: بین وزارتخانه‌ها و به ویژه بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی اختلاف وجود ندارد. گوشه‌ای کسی پیدا می شود و چیزهایی به رسانه‌های خارج از کشور می‌دهد، آنها هم موضوع را بزرگ می کنند.

روحانی تاکید کرد: برخلاف دعوت بدخواهان و ضد انقلاب که مردم را دعوت می‌کنند بین سلامت و فعالیت اقتصادی یکی را باید انتخاب کنند باید گفت این هم مردود، غلط و ناصواب است.  فعالیت اقتصادی و پروتکل بهداشتی هر دو قابل ارائه است. همه اینها باید پا به پا باشد اما همه پروتکل‌ها و اصولی که وزارت بهداشت اعلام می کند باید مورد مراعات همه ما قرار بگیرد.

* آغاز به کار کسب و کارهای کم ریسک از ۲۳ فروردین در استان‌ها

روحانی با بیان اینکه کسب و کارهای کم ریسک از ۲۳ فروردین در استان‌ها می‌توانند فعالیت خود را با مراعات پروتکل‌های بهداشت و درمان آغاز کنند، گفت: کسب و کارهای پر ریسک تا انتهای فروردین فعالیت ندارند.

وی در همین زمینه اعلام کرد: استان تهران از ۳۰ فروردین فعالیت خود را شروع می‌کند. آزادی تردد بین استان ها تا ۳۰ فروردین ممنوع است. خودروهای شخصی فعالیت‌شان در داخل استان‌ها آزاد است و هیچ‌وقت ممنوع نبوده است. فعالیت خودروها بین استان تهران و البرز هم که چون تقریبا یکی است، فعالیت‌ها بین‌ این دو استان هم یک استان تلقی شده است.

وی بیان داشت: آزادی تردد بین استان‌ها از ۳۰ فروردین شروع خواهد شد و تا ۳۰ فروردین همچنان ممنوع است و خودروها این ممنوعیت باید مورد مراعات قرار بدهند.

رئیس جمهور تصریح کرد:بازگشایی فعالیت‌ها در جامعه به صورت پلکانی و تدریجی آغاز می شود، ما هم نسبت به فعالیت اقتصادی در استان‌ها و استان تهران و هم نسبت به سایر فعالیت‌ها در کشور به صورت پلکانی و تدریجی تصمیم گرفتیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت شاعران

در فرهنگسرای انقلاب؛ ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود گردهم آیی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *