خانه / دارالقران / کوید نوزده در قران

کوید نوزده در قران

بخوان مهم ومهم
سلام‌خدمت دوستان حتما بخوانید و قرآن را باز کنید و به دقت سوره مدثر را با معنی قرائت کنید 🤔 ببینید خدا در قرآن چه وعده و نشانه هایی از کرونا داده جلل خالق🤔 خدا را شکر ، این ویروس به نام # کرونا ، چهارده قرن است که در قرآن کریم ذکر شده است.

۱- بله ، زمان ظهور ویروس ذکر شده است.

۲- در کجا ظاهر شد.

۳- دلیل ظهور آن ذکر شد.

۴- راه مقابله با آن و جلوگیری از بروز آن هنگام ظاهر شدن را ذکر کرد.

۵- از حکمت ظاهر آن یاد کرده.

۶- قران حتی نام صحیح آن را ذکر کرده.

همه این ها در سوره مبارکه مدثر ذکر شده:

۳- این ویروس که انسان را متعجب کرده و باعث از بین رفتن جان بسیاری از مردم شده ، زنده نمانده وعلائم روشنی ندارد ، دانشمندان آنرا نامیدند (covid19) به این دلیل که به نظر می رسید اواخر سال۲۰۱۹ بوجود آمده است.

این در آیه ۳۰ سوره مدثر ذکر شده است).
(لا تبقی ولا تذر، لواحه للبشر، علیها تسعه عشر).بلایی است که نه کاملا میکشد و نه کاملا رها میکند.پوست بشر را می کند.نوزده وکیل دارد(اشاره به کوید۱۹)

۲- این ویروس در کشوری ظاهر شد که در حال حاضر دومین قدرت اقتصادی در جهان و اولین کشور در جهان از نظر تراکم جمعیت است.

و اشاره به آن در آیات ۱۲ و ۱۳ سوره مدثر آمده است:(ذرنی ومن خلقت وحیدا، وجعلت له مالا ممدودا، وبنین شهودا). (رهاشده در قومی که خلقتی خاص دارند.وثروت فراوان دارند.وجمعیتی نظاره گر فراوان).

بله ، در چین ظاهر شده است ، که تاکنون به یک و نیم میلیارد نفر نزدیک نشده است ، شاهد افزایش جمعیت آن هستیم و اقتصاد آن افزایش یافته و پول های آن بخصوص در ابتدای این قرن تمدید شده است و هنوز هم آرزو می کند که افزایش یابد.

۳- در مورد نحوه مقابله با این ویروس ، همه دنیا هنوز در حال فکر کردن ، تحقیق و به دنبال معالجه هستند. در حالی که در ابتدای سوره مدثر ذکر شده است ، در شش مرحله خلاصه می شود: آگاهی ، احتیاط بسیار ، پاکسازی ، تردد سالم ، عدم تحریک و صبر.

  • آگاهی و هشدار به مردم در مورد خطر این ویروس ، که در آیه۱و ۲ ذکر شده است:(یاایهاالمدثر):ای کسی که خود را پوشاندهای(قرنطینه کرده ای). (قم فأنذر): (برخیز و هشدار بده).
  • یاد خدا و دعا ، که در آیه ۳ ذکر شده فراوان کنید: (وربّک فکبّر).(و پروردگارت را بزرگدار).
  • پاکسازی ، ضد عفونی کردن ، شستن دست و لباس ، که در آیه ۴ ذکر شده است:(وثیابک فطهّر). (لباسهای خود راتطهیر کن).
  • تردد سالم ، با عدم آمیزش با مردم ، به منظور جلوگیری از آسیب دیدن از این پلیدی ، که در آیه ۵ ذکر شده است:(والرجز فاهجر).(و وضو بگیر و از پلیدی دور شو).
  • خیلی حریص برای انبارکردن مواد غذایی در هنگام بحران ، که در آیه ۶ ذکر شده است: (ولا تمنن تستکثر).(و هنگام بخشش فراوان، بر مردم منت مگذار).
  • # صبر برای این مصیبت ، به ویژه در موارد مرگ ، در آیه ۷ ذکر شده است: (ولربّک فاصبر).
    (و برای رضای خدا صبور باش).. 🌺🌺

ک

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *