خانه / جشنواره / نقشه ترکیه بزرگ در حال اجرا است

نقشه ترکیه بزرگ در حال اجرا است

برادرت را بکش تا تابعیت ترکیه دریافت کنی!

برادرت را بکش تا تابعیت ترکیه دریافت کنی!

دیدن تصویر مزدوران سوریه ای که کشور خود و شرف و ملت خود را رها کردند و با هواپیمای ترکیه مانند گله ای گوسفند عازم لیبی شدند تا در کنار دولت وفاق لیبی علیه حفتر وارد جنگ شوند، بسیار تهوع آور است!

العالم ـ سوریه

بسیار دشوار است که بتوانیم این افراد را درک کنیم؛ این مزدوران در ویدئوهای منتشر شده به این کار خود افتخار می کردند؛ این در حالی است که می دانند آنها فقط مزدوری اجیر شده هستند که ترکیه برای منافع خود آنها را بکار گرفته است و اصلا اهمیتی ندارد که در سوریه و یا لیبی و یا هر جای دیگری وارد جنگ شوند.

پس از صحنه های تهوع آور این دسته از مزدوران سوریه ای که به کار خود افتخار می کردند، شبکه های اجتماعی ویدئوهای دیگری منتشر کردند ویدئوهایی از به اسارت درآمدن این مزدوران توسط نیروهای حفتر است؛ نیروهای حفتر به صورت بسیار تحقیر آمیز با آنها برخورد می کردند و آنها اعتراف کردند که برای کشتن براداران لیبیایی خود به این کشور آمدند تا در مقابل ماهانه مبلغ ۲۰۰۰ دلار بگیرند و تابعیت ترکیه ای دریافت کنند!

تعداد این مزدوران ۵۰ یا ۱۰۰ و یا ۱۰۰۰ نفر نبود؛ بلکه آنها ۵۰۰۰ نفر بودند که این تعداد بسیار زیاد است و بیانگر میزان فاجعه ای است که سوریه طی ده سال گذشته به سبب وجود این دسته از نادانان که ترکیه و برخی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و رژیم اشغالگر و آمریکا آنها را بکار گرفتند تا در مقابل مبلغی ناچیز کشور خود را تخریب کنند و مردم خود را به قتل برسانند؛ امروز نیز به لیبی منتقل شدند تا در مقابل دریافت تابعیت ترکیه برادران خود در لیبی را به قتل برسانند!

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

تشییع پیکر «پرویز داوودی»

پیکر «پرویز داوودی» معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *