خانه / جشنواره / ‌‌با تعامل شهرداری منطقه یک و پلیس راهور

‌‌با تعامل شهرداری منطقه یک و پلیس راهور

پروژه های ترافیکی سال ۹۹  در دستور کار قرار گرفت
پروژه های ترافیکی سال ۹۹ با توجه به وضعیت آرام معابر و امکان اجرایی شدن آنها با هدف کاهش ترافیک شمال تهران ،در دستور کار شهرداری منطقه یک و پلیس راهور قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جلسه با سید ابوالفضل موسوی پور جانشین رییس پلیس راهور و جهانشاه بهرام آبادی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر شهر خلوت تر هست و این امر فرصتی را ایجاد کرده تا مدیران شهری و راهنمایی و رانندگی منطقه با برنامه ریزی، همکاری، هماهنگی و انسجام بیشتر فعالیت های عمرانی و ترافیکی را با سرعت بیشتری در منطقه اجرا کنند تا پس از مهار کرونا و حضور مجدد شهروندان در سطح شهر ترافیک منطقه یک کاهش محسوس و کیفیت تردد ها ارتقاء یابد.
وی افزود: طرح های مشارکتی با پلیس راهور از جمله اصلاح هندسی معابر ، رفیوژها،ساماندهی ترافیکی تقاطع آجودانیه، خیابان های شهرداری وشریعتی ، محله ولنجک و بلوار دانشجو و پایانه گردشگری غرب منطقه  مورد بررسی ،تعامل و تایید قرار گرفت تا به زودی طراحی و در سال جاری به اجرا برسد.
موسوی پور نیز ضمن تاکید بر اجرای پروژه های بررسی شده گفت: پیک ترافیکی شمال تهران بیش از ۱۶ ساعت در شبانه روز است  بر همین اساس با توجه به وضعیت فعلی معابر ،امکان توسعه طرح های عمرانی و ترافیکی در نیمه اول سال قابل انجام تر است  تا برای نیمه دوم سال که ترافیک سنگین تر می شود اجرایی شود و نتیجه لازم بدست آید .
وی با تشکر از مدیریت شهری جهت ضدعفونی و گندزدایی منطقه و اجرای پروژه های ترافیکی و عمرانی مرتبط، از شهروندان خواست در خانه بمانند تا زنجیره شیوع کرونا شکسته شود و اگر به اجبار مجبور به خروج از خانه شدند بدلیل خلوتی معابر و بزرگره ها با  سرعت مجاز تردد کنند تا حادثه ای رخ ندهد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *