خانه / دارالقران / آماده باش غزه برای رویارویی با نتانیاهو

آماده باش غزه برای رویارویی با نتانیاهو

بیش از ۳۱۰ شهید و ۱۴ هزار زخمی در راهپیمایی‌های بازگشت
بیش از ۳۱۰ شهید و ۱۴ هزار زخمی در راهپیمایی‌های بازگشت

نتانیاهو: جنگ با غزه شاید قبل از انتخابات رخ دهد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با نزدیک دانستن زمان اجرای عملیات نظامی گسترده علیه مقاومت در نوار غزه، گفت ممکن است این اتفاق پیش از انتخابات و در هر لحظه‌ای رخ دهد.

نتانیاهو: جنگ با غزه شاید قبل از انتخابات رخ دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که احتمال دارد جنگ علیه نوار غزه پیش از انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی در تاریخ هفدهم سپتامبر (بیست‌وششم شهریور)‌ اتفاق بیافتد.

نتانیاهو در گفت‌وگو با خبرنگاران بعد از بازگشت از سوچی و دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه گفت: «عملیات [نظامی] در غزه ممکن است هر لحظه‌ای رخ دهد، حتی در همین چهار روزی که به انتخابات باقی مانده است. تاریخ انتخابات عامل بازدارنده‌ای برای آغاز جنگ نیست».

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست» وی با ادعای اینکه دیدار بسیار خوبی با پوتین و «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه داشته، گفت پوتین در این دیدار بر اهمیت نتایج انتخابات پیش‌رو تاکید کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به گفت‌وگو با مقامات روسی درباره لزوم بازدارندگی در برابر ایران در سوریه، مدعی شد که آزادی عمل تل‌آویو علیه محور مقاومت در سوریه نباید مختل شود.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» نتانیاهو درباره همکاری اطلاعاتی با روسیه در خصوص سوریه نیز توضیح داد: «این نشست‌ها، دیدارهای کاری هستند که در آن نقشه‌ها و اطلاعات تازه محرمانه و به اشتراک‌گذاری اطلاعات وجود دارد تا ما بتوانیم به عملیات در منطقه ادامه دهیم… به هدفمان رسیدیم».

صهیونیست‌ها و دیگر ساکنان فلسطین اشغالی روز سه‌شنبه بیست‌وششم شهریور قرار است در انتخابات سراسری مجدد برای گزینش نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) شرکت کنند که به تبع آن نخست‌وزیر از حزب دارای اکثریت کرسی‌ها انتخاب خواهد شد. علی‌رغم پیشتاز بودن حزب لیکود به رهبری نتانیاهو در انتخابات‌های قبلی اما این بار تبادل مکرر آتش با نوار غزه و درگیر شدن این رژیم با محور مقاومت در سوریه و لبنان باعث شده کسب مجدد اکثریت توسط این حزب این بار در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

نتانیاهو روز گذشته نیز در مصاحبه با شبکه رادیویی «رِشِت بِت» با ادعا اینکه اسرائیل احتمالا گزینه‌ای جز جنگ جدید با نوار غزه نخواهد داشت، گفت: «ما در گذشته [با غزه جنگ] داشته‌ایم… اما حماس حکومت خود بر غزه را اجرا نمی‌کند»

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *