خانه / جشنواره / با پایش شبانه روزی مدیریت شهری قطع کنندگان درختان الهیه بازداشت شدند
با پایش شبانه روزی مدیریت شهری قطع کنندگان درختان الهیه بازداشت شدند

با پایش شبانه روزی مدیریت شهری قطع کنندگان درختان الهیه بازداشت شدند

قطع کنندگان درختان الهیه بازداشت شدند

قطع کنندگان درختان خیابان الهیه با پایش شبانه روزی مدیریت شهری منطقه یک شناسایی و جهت برخورد قانونی به نیروی انتظامی معرفی و بازداشت شدند.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با تماس شهروندان و انجام گشت های نامحسوس در طول شب و پایش در سطح منطقه با سربرداری و قطع چند اصله درخت در این محدوده مواجه شدیم و آن را به صورت آنی به نیروی انتظامی اعلام و با اقدام سریع آنها مجرمین در هنگام ارتکاب جرم و انتقال درختان خشک دستگیر شدند.
وی گفت: در این خصوص شکایتی از سوی شهرداری منطقه یک در مراجع قضایی طرح و در انتظار صدور رای هستیم و از سویی کارشناسان فضای سبز با مراجعه به املاک مورد نظر و تهیه کروکی جدید نسبت به ارایه گزارش به کمیسیون ماده ۷ منطقه و سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران اقدام و رای کمیسیون در خصوص پرونده های مربوطه بزودی صادر خواهد شد .
موسوی افزود: این اقدام مدل جدیدی از همکاری شهرداری و نیروی انتظامی برای صیانت از باغ ها و فضاهای سبز منطقه است و توانستیم در لحظه تخریب از پتانسیل نیروی انتظامی بهره بگیریم و از تخریب باغ جلوگیری کنیم.
وی از شهروندان خواست با ارتباط با سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ این نوع موارد را به مدیریت شهری منطقه اطلاع دهند تا قبل از تخریب اعمال قانون شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *