خانه / جشنواره / با افزایش تنش در اسرائیل راه برای آزادی قدس هموار شد

با افزایش تنش در اسرائیل راه برای آزادی قدس هموار شد

پس از شمارش ۹۰ درصد از آرا اعلام شد:

پیشتازی راستگرایان در کنست آینده با تصاحب ۵۹ کرسی

پس از شمارش 90 درصد از آرا اعلام شد:

پیشتازی راستگرایان در کنست آینده با تصاحب 59 کرسی

مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند نتایج شمارش ۹۰ درصد از آرای انتخابات کنست حاکی از آن است که راستگرایان به رهبری بنیامین نتانیاهو ۵۹ کرسی پارلمان اسرائیل را به خود اختصاص می دهند.

به گزارش خبرگزای قدس (قدسنا)، شمارش ۹۰ درصد از آرای انتخابات کنست رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که راستگرایان ۵۹ کرسی پارلمان آینده را به خود اختصاص داده و تعداد کرسی های لیست مشترک عربی نیز به ۱۵ عدد افزایش پیدا کرده است.

بر اساس نتایج رسمی اعلام شده تا کنون حزب لیکود ۳۶ کرسی ، حزب آبی – سفید ۳۲ کرسی، لیست مشترک عربی ۱۵ کرسی، حزب شاس ۱۰ کرسی، حزب یهودت هتوراه ۷ کرسی، حزب اسرائیل خانه ما ۷ کرسی، ائتلاف احزاب کار – گیشر – میرتس ۷ کرسی، و ائتلاف احزاب تندور راستگرا تحت عنوان به سوی راست ۶ کرسی را از آن خود نموده و حزب عوتسما یهودیت از راهیابی به کنست آینده باز ماند.

بر این اساس جریان راستگرا به رهبری نتانیاهو ۵۹ کرسی و جریان چپگرا به رهبری گانتز ۳۹ کرسی پارلمان بیست و سوم اسرائیل را تصاحب کرده اند.

آمارهای ارائه شده توسط مقامات اسرائیلی بیانگر آن است که پایگاه اجتماعی حزب لیکود نسبت به انتخابات سپتامبر افزایش یافته چرا که این حزب در شهرک سدیروت ۵۲.۲ درصد رای داشته و در این در حالی است که در انتخابات پیشین این مقدار ۴۲.۲ درصد بوده است، از سوی دیگر حزب آبی – سفید تنها ۱۰ درصد از آرای این شهرک را به دست آورده است.

کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونستی اعلام کرد تا کنون کار شمارش آرای ۸۲۷۵ صندوق رای به پایان رسیده که مجموع آرای آن ۳۳۲۹۸۲۱ بوده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مدیر عامل صندوق توسعه و احیا

🔻معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در گفت‌وگو با میراث‌آریا:   ⭕تسهیلات ویژه و برگزاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *