خانه / جشنواره / ماراتن میلیونی انتخابات ایران آغاز شد

ماراتن میلیونی انتخابات ایران آغاز شد

دعوت از مردم برای ایران/ رهبر انقلاب: انتخابات یک جهاد عمومی است

دعوت از مردم برای ایران/ رهبر انقلاب: انتخابات یک جهاد عمومی است

مسئولان، شخصیت‌ها، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی مختلف با تاکید بر اهمیت انتخابات دوم اسفند، از مردم برای حضور در این انتخابات دعوت کردند.

خبرگزاری مهر، گروه سیاست-محسن احدی؛ در حالی چند ساعت دیگر درب‌های حوزه‌های رأی‌گیری برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باز خواهد شد تا بار دیگر مردم ایران برای انتخاب نمایندگان و تأثیرگذاری بر تعیین سرنوشت خود، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند که بسیاری از مسئولان، مراجع تقلید و فرماندهان نیروهای مسلح از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرده اند.

به دلیل شرایط ویژه کشور در عرصه بین‌الملل، فشار آمریکایی‌ها و تلاش ضد انقلاب برای سیاه‌نمایی، حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق رأی و مشارکت حداکثری آنها یکی از مهم‌ترین دغدغه مسئولان کشور بوده، چراکه انتخاباتی پرشور و حضور گسترده مردم می‌تواند خط بطلانی بر دسیسه‌های خارجی علیه ایران بوده و این پیام را به جهان ارسال کند که فشار و تحریم نمی‌تواند باعث عدم پشتیبانی مردم از نظام شود.

از همین رو بر آن شدیم تا در این گزارش به گفتار و بیانیه افراد و سازمان‌هایی که مردم ایران را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند، بپردازیم.

هرکس دوست‌دار ایران است، در انتخابات مشارکت کند

مقام معظم رهبری در سالگرد قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در انقلاب اسلامی و در جمع هزاران نفر مردم آذربایجان شرقی، حضور در انتخابات مجلس را وظیفه شرعی، ملی، انقلابی و حق مدنی آحاد مردم برشمردند و با اشاره به دو رکن مهم «حضور پرشور» و «انتخاب خوب» گفتند: انتخابات یک جهاد عمومی و نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه‌ها و زمینه ساز ایران قوی خواهد بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *