خانه / جشنواره / مراسم اولیه عرضه سهام شرکت پدیده شیمی قرن

مراسم اولیه عرضه سهام شرکت پدیده شیمی قرن

جهش نماگر بورس تهران در آخرین روز هفته

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه سی بهمن ماه ۹۸)، با افزایش ۶۶۳۴ واحدی معادل ۱.۴۱ درصد به رقم ۴۷۸ هزار و ۷۵۵ واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس شاخص کل با رشد ۹۰ واحدی به رقم ۶ هزار و ۲۰۶ واحد رسید.
به گزارش  بورس تابناک ، امروز تالار شیشه ای سعادت آباد در آخرین روز کاری هفته، شاهد روند صعودی شاخص های منتخب بود؛ به گونه ای که، شاخص قیمت(وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۷۶۹ واحدی معادل ۱.۴۱ درصد به رقم ۱۲۷ هزار و ۷۲۱ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۳۴۹۶ واحدی معادل ۲.۳۰ درصد، عدد ۱۵۵ هزار و ۶۸۴ واحد را به نمایش گذاشت.
شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۲۳۳۰ واحدی معادل ۲.۳۰ درصد به رقم ۱۰۳ هزار و ۷۵۷ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۹۳۵۵ واحد افزایش معادل ۱.۶۴ درصد را رقم زد و به سطح ۵۷۹ هزار و ۶۷۴ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۳۴۷۹ واحد افزایش معادل ۱.۰۴ درصد به رقم ۳۳۹ هزار و ۱۶۴ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۱۹۵۰۴ واحد افزایش معادل ۱.۹۶ درصد همراه بود و عدد یک میلیون و ۱۳ هزار واحد را به نمایش گذاشت.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *