خانه / جشنواره / نوجوانان خالقان آثار حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

نوجوانان خالقان آثار حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

نوجوانان خالقان آثار حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

نوجوانان خالقان آثار حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می شوند/ اختتامیه ی مسابقه اسوه حسنه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
اختتامیه ی مسابقات فرهنگی و هنری اسوه حسنه با حضور دانش آموزان، معلمان و داوران مسابقات در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این موزه در راستای نیل به اهداف خود در زمینه ی “برقراری ارتباط بیشتر نسل جوان و نوجوان با مفاهیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس”، این مسابقه را با همکاری برخی مدارس شهر تهران در حوزه های مختلف از جمله عکاسی، نمایشنامه خوانی، انشاء، تئاتر، احکام و نهج البلاغه برگزار کرده است. منتخبین این مسابقه برای شرکت در مرحله ی نهایی و شرکت در اختتامیه روز سی ام بهمن ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاضر خواهند شد.
یکی از بخش های این مسابقات که به شکل ویژه برگزار می شود، مسابقه ی عکاسی با موضوع دفاع مقدس و موزه انقلاب اسلامی است که در آن شرکت کنندگان طی بازه زمانی مشخص از سوژه های موجود در محوطه موزه در محورهای مذکور، عکاسی می کنند و نهایتا آثار شرکت کنندگان در مهلت داده شده، جمع آوری و داوری شده و آثار منتخب در بخش های مختلف در مراسم اختتامیه تقدیر می شوند.
داوری بخش های ویژه ی مراسم اختتامیه به عهده ی آقایان واجدی در بخش عکاسی، سلیمانی و بشارتی در بخش تئاتر می باشد.
مراسم اختتامیه چهارشنبه سی بهمن ماه از ساعت هشت الی هفده در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
پایان مطلب/

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *