خانه / غزنه تا غزه / سیزدهمین گردهمایی سراسری راهنمایان سراسر ایران در موزه نقلاب اسلامی و دفاع مقدس

سیزدهمین گردهمایی سراسری راهنمایان سراسر ایران در موزه نقلاب اسلامی و دفاع مقدس

سیزدهمین گردهمایی سراسری راهنمایان سراسر ایران در موزه نقلاب اسلامی و دفاع مقدس
بزرگداشت روز جهانی راهنما بیست و یکم فوریه مصادف با سوم اسفند ماه با موضوعیت توسعه پایدار صنعت گردشگری در سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این برنامه که توسط راهنمایان گردشگری ایران میزبانی می شود سال گذشته نیز در مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با محوریت هویت شغلی برگزار شده بود و ماحصل آن در اختصاص بیمه به راهنمایان گردشگری متبلور شد. اما امسال شعار مراسم توسعه پایدار صنعت گردشگری است که سه محور تآمین شغلی ، امنیت شغلی و هویت شغلی را دنبال می کند.
پیش بینی می شود این گردهمایی که با مشارکت جامعه تورگردانان ایران ،بانک گردشگری و جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهان گردی برگزار می شود، بتواند بخش بزرگی از مشکلات این صنف را حل و فصل نماید.
این گردهمایی با حمایت وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و با سخنرانی دکتر تیموری معاون گردشگری وزیر در سالن خلیج فارس از ساعت نه الی سیزده سوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.
پایان مطلب/

نهادینه سازی فرهنگ تکریم مادر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز مادر
به گزارش روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در برنامه تکریم مادر، دانش آموزان دبستانی میزبان مادران خود درسالن خلیج فارس بودند.
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در راستای ارتباط بیشتر با قشر کودکان و نوجوان، برنامه ای برای دانش آموزان دبستانی به مناسبت روز مادر ترتیب داد.
در این برنامه دانش آموزان با استقبال از مهمانان ویژه که مادرانشان بودند، برای آن ها برنامه ای اجرا کردند. بیشتر کار های اجرایی این همایش فرهنگی را خود دانش اموزان دبستانی با کمک معلم هایشان انجام دادند. از جمله اجرای سرود و اجرای نمایش جهت تکریم جایگاه والای مادر.
همچنین دانش آموزان با اجرای دو سرود به مناسبت تولد حضرت زهرا سلام الله علیها به مقام والای ایشان عرض ادب و احترام کردند.
در این برنامه دانش آموزان ضمن برگزاری جشن تکریم مادر از تالار های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.
مهمانان این برنامه ضمن تشکر از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خاطر فراهم کردن این فرصت برای بچه ها با اشاره به عمق تاثیر گذاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روی دانش آموزان بازدید از تالار های موزه را بسیار مفید ارزیابی کرد.
پایان مطلب/

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روز دیپلمات

روز دیپلمات

روز شهادت ۷تن در سفارت ایران در سوریه باید روز دیپلمات  نامگذاری شود. تا پاسداشتی هر چند کوچک از همه دیپلمات های شجاع و خطر پذیر و شهادت طلب باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *