خانه / جشنواره / حمل و نقل همگانی

حمل و نقل همگانی

در ششم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌کند

یوسف حجت، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک و رئیس ستاد کنفرانس:

امروزه معضل ترافیک و آلودگی هوا به عنوان یکی از دغدغه‌های شهروندان و مدیریت شهری در کلانشهرهای دنیا مطرح می‌باشد. راه‌های برون‌رفت از این معضل و اثرات سوء آن، می‌بایست براساس روش‌های علمی در کنار تجربه و تخصص باشد. 
کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک، مهمترین رویداد علمی کشور در حوزه مهندسی حمل و نقل و ترافیک است که طی ۲۴ سال گذشته ۱۷ دوره ی آن با حضور اساتید و اندیشمندان خارجی و داخلی با موفقیت برگزار شده است. امید است همپای اقدامات اجرایی در جهت مدیریت و تسهیل عبور و مرور شهروندان، برگزاری هجدهمین دوره این کنفرانس گامی موثر در شناخت بهتر مسائل و رفع معضلات ناشی از آن داشته باشد که بدون شک این موضوع با هم‌اندیشی و انتقال دانش متخصصین دانشگاهی و مدیران اجرایی قابل انجام خواهد بود.

هجدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در تاریخ ۶ اسفند ۱۳۹۸ توسط سازمان حمل و نقل ترافیک و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مدیر عامل صندوق توسعه و احیا

🔻معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در گفت‌وگو با میراث‌آریا:   ⭕تسهیلات ویژه و برگزاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *