خانه / جشنواره / نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با مدیران صفحات پرمخاطب در شبکه های اجتماعی استان

نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با مدیران صفحات پرمخاطب در شبکه های اجتماعی استان

محمدحسین اسماعیلی بمنظوره بهره مندی از ظرفیت های مدیران صفحات پرمخاطب در شبکه های اجتماعی استان و آگاهی از نظرات و دغدغه هایشان، با آنان به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ” محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست بیان داشت: این جلسه حاصل جلسات کارگروه فضای مجازی استان است که در آن مقرر شد با فعالان حوزه شبکه‌های اجتماعی نشست داشته باشیم تا هم نظرات و دغدغه هایشان را بشنویم و هم بتوانیم از ظرفیت هایشان استفاده کنیم.

وی گفت: یکی از مسائل جالبی که از دغدغه‌های شما دوستان نیز هست بحث تولید محتوا است که واقعاً بسیار اهمیت دارد.

اسماعیلی افزود: فضای مجازی امروزه فضای حقیقی و واقعی را تحت‌الشعاع خود قرار داده و یک دنیای موازی با دنیای واقعی ما تشکیل داده است و بسیاری از بسترها در این فضا فراهم است و از این بسترها می‌توان هم استفاده بجا کرد و هم استفاده نابجا کرد لذا اگر ما در کنار یکدیگر فضا را مدیریت کنیم استفاده‌های زیادی را می توانیم از آن ببریم.

اسماعیلی افزود: یکی از این استفاده ها ایجاد فضای کسب و کار و تسهیل آن برای مردم و حتی نوجوانان و جوانان است .

اسماعیلی گفت: باید بگوییم این فضا سن اشتغال را پایین آورده و این خیلی ارزشمند است .

وی خاطر نشان ساخت: علاوه بر راه اندازی کسب و کارها در فضای مجازی، هویت شهری و ملی خود را می توانیم بسیار در این فضا تبلیغ و ترویج کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد یکی از وظایف شما عزیزان این است که در کنار بقیه کارهایتان قزوین را معرفی کنید و محتوایی با معرفی قزوین ایجاد کرده و در فضای مجازی نشر دهید.

032

اسماعیلی گفت: بحث دیگر بحث ایجاد اعتماد و آگاهی است لذا باید آگاهی و شناخت را هم میان مردم و هم میان فعالان عرصه اقتصادی بالا ببریم و شما فعالان این عرصه باید بتوانید این اعتماد را ایجاد کنید و کسب اعتماد نیز طرق مختلفی دارد؛ باید صفحات شما صفحات پاکی باشد و همه اقشار به شما اعتماد کنند و پیج تان مختص قشر خاصی نباشد تا بتواند پیج موفقی باشد چرا که اگر تنها قشر خاصی را تحت پوشش قرار دهید خیلی از اقشار را از دست خواهید داد بنابراین در این خصوص جامع نگری داشته باشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: اعتماد شما به دستگاه‌های دولتی و نظارتی بحث دیگری است که باید به آن توجه داشت؛ اگر صفحه شما از هر لحاظ صفحه پاک باشد ، مطمئنا این اعتماد ایجاد می‌شود و دیگر ترسی از دستگاه های نظارتی باقی نمی ماند پس باید در مسیری حرکت کنیم که بتوانیم اعتمادها را جلب کنیم.

وی تأکید کرد: باید این جلسات را مستمر برگزار کنیم تا همه فعالان فضا مجازی استان دور یک میز بنشینیم و تبادل فکر و نظر داشته باشیم و تجربیات مان را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.

 وی اظهار داشت: سعی کنید حتماً پیج های تان را در samandehi.ir ثبت کنید و کد شامد دریافت کنید و کسانی که می‌خواهند فعالیت‌های گسترده‌تری داشته باشند می توانند از اداره کل ارشاد مجوز موسسات دیجیتال یا موسسات تک منظوره فرهنگی بگیرند و در قالب آن فعالیت های هدفمند و قانونمند داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: اگر این اقدامات را انجام دهید علاوه بر برخورداری از حمایت های معنوی ما، از حمایت‌های مادی نیز برخوردار خواهید شد بدین صورت که می توانید در سامانه تحفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرده و بر اساس طرح و پروپوزال هایی که ارائه میکنید، وام‌های اشتغال دریافت کنید.

وی گفت: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک سامانه ثبت اثر ادبی و هنری ایجاد شده است که می توانید آثارتان را در حوزه‌های فرهنگی ، ادبی و هنری ثبت کنید و سپس کد ثبت رسمی اثر دریافت کنید تا از اثر شما سرقت یا سوء استفاده نشود.

اسماعیلی در پایان افزود:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تا آنجا بتواند در حوزه‌های معنوی و مادی به شما کمک خواهد کرد و در مقابل انتظار دارد که صفحات شما پاک بوده و در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری ورود کنید و تبلیغ رویدادهای فرهنگی شهر قزوین را در پیج های شخصی تان داشته باشید که البته این کار در راستای مسئولیت های اجتماعی شما نیز می باشد

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *