خانه / جشنواره / بازسازی یک هفته‌ای بقیع رکورد ایران در مقابل چین

بازسازی یک هفته‌ای بقیع رکورد ایران در مقابل چین

‍ #نبأ_البقیع

❇️ از پیشنهادات دیگر سردار باقری، دعوت از دانشجویان حجازی است که در ایران در رشته معماری مشغول هستند و توسط ما مورد حمایت فرهنگی، سیاسی و مالی قرار بگیرند.

⏺ از دیگر اساتید حاضر در جلسه بقیع، دکتر مصطفوی بودند که به عظمت کار بقیع اشاره کردند و پیشنهاد یک پژوهشکده معماری را در سازمان بسیج مهندسین ارائه دادند.

🍂 مهندس قادری پور، که در رابطه با بقیع شریف دو ماکت بقیع در زمان قبل از تخریب و بعد از آن تهیه کرده اند، با توجه به تجربیاتی که در این زمینه کسب کردند، پیشنهاد دادند هر ساله برای این شعائر، در حد طرح و پژوهش در جامعه مهندسین کار شود.

💫 همچنین دبیر انجمن معماری دانشگاه امام رضا (علیه السلام)، مهندس سیدی اذعان داشتند:
طبق بیانیه گام دوم انقلاب که مطرح شد شورای عالی علمی تخصصی نوین پیشرفته اسلامی داشته باشیم، پژوهشکده ای ذیل این شورا تأسیس شود و افرادی متخصص آماده عضویت در این پژوهشکده را دارند.

➖ در ادامه خانم صباغی، مدیر عامل شرکت نقش کوثر، حرکت و نقش در موضوع بقیع شریف را افتخاری عظیم برای خود و تیم‌ متخصص خود دانستند و برای هرگونه فعالیت در این امر، آمادگی خود را اعلام کردند.

🔘 همچنین از سایت جنه البقیع توسط مهندس نوید، رونمایی شد و این سایت را بعنوان پایگاه بقیع شریف معرفی کردند.

▪️در پایان جناب دکتر هاشمی فشارکی از ارائه نظرات و راهکارهای تخصصی برای پیش برد اهداف بقیع شریف، تشکر کردند و برگزاری این جلسات را برای رسیدن به تجمیع آراء ضروری دانستند.

🏴 @Boghatolmobarakah

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *