خانه / جشنواره / تلویزیون دانمارک: مصاحبه‌ی خبرنگار با یک افسر دانمارکی

تلویزیون دانمارک: مصاحبه‌ی خبرنگار با یک افسر دانمارکی

*🔴هموطنان دلیر وغیورایران اسلامی!*

*[مصاحبه زیر را به دقت بخوانید و به ایرانی بودن خود و زندگی تحت لوای نظام مقتدر کشورتان، افتخارکنید]*

💧امروز، تلویزیون دانمارک مصاحبه‌ی خبرنگار خود با یک افسر دانمارکی را که جزء نیروهای ائتلاف با آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد عراق بوده، پخش کرد … این افسر دانمارکی  در روز دوم پس از حمله ایران، همراه با سایر نیروهای اروپایی ائتلاف، مستقیماً به کویت عقب نشینی کرده بودند. ترجمه خلاصه متن گفتگو به شرح زیر است:

–خبرنگار: به ما بگو دقیقاً چه اتفاقی افتاده است !؟

 💧افسر دانمارکی:فرماندهی ساعت هشت عصر به ما اطلاع داد که ایران امشب حمله را آغاز خواهد کرد و به نظر می رسد که دولت عراق برای کم کردن تلفات، فرماندهی مرکزی آمریکا را، فقط از زمان عملیات، آگاه کرده است و نه از کیفیّت و نوع ومحل دقیق اجرای عملیات موشکی!…بنابراین ما بلافاصله وارد پناهگاه های زیرزمینی مستحکم شدیم و با ترس و وحشت، مترصد حمله ایران ماندیم !!!… لحظاتی بعد از حمله، انگار که صاعقه و رعد و برقی به همراه غباری شدید از خاک، از آسمان بر سرمان نازل ​​ گردید، به دلیل شدت گرد و غبارهایی که وارد پناهگاه زیر زمینی ما شد، در پناهگاه هایمان در حال خفه  شدن بودیم!!!…لحظاتی بعد آژیرخطر به صدا درآمد !!!

 –خبرنگار: “چرا آژیرها قبل از رسیدن اولین موشک به صدا در نیامدند؟”

 💧افسر دانمارکی: به نظر می رسد که این موشک ها مجهز به دستگاه های خاصی بودند که قابل ردگیری نبودند و با دقت بالا عمل می کنند! افسر ادامه می دهد: سپس حملات هولناک موشکی ادامه پیدا کرد و ما دست  حدود ۱۳ موشک را شمارش  کردیم !!! که به پایگاه اصابت کردند …

 –خبرنگار: آیا آنها پناهگاه‌ها و مخفیگاه‌ها را هم مورد هدف قرار دادند !!؟

💧افسر دانمارکی: مطلقاً نه! و اگر آنها ملاجی (پناهگاهها ) را هدف قرار داده بودند ، فاجعه قرن، به مقیاس بزرگی، اتفاق می افتاد ، به دلیل حضور هزاران سرباز و افسر از ملیت های مختلف در داخل آن ملاجی (پناهگاهها) !!

 –خبرنگار: چرا فکر می کنی سپاه ایران پناهگاه های را هدف قرار نداده است!!؟

💧افسردانمارکی: به نظر میرسد که ایران تعصّب های خاص دینی و اخلاقی را دنبال میکند و به دنبال کشتار انسانی و ماهیت کمّی آن نوع کشتار، نیست یا نمی خواهد با قربانی گرفتن از سربازان دشمن، خودی در جهان نشان بدهد، بلکه با این حرکت انسانی و جوانمردانه، پیامی به جهانیان ارسال کرد. بنظر من ایران می خواهد به جهانیان بگوید: ما مسلمانان آن چنان که آمریکایی‌ها، ما را به تصویر می کشند، قاتل نیستیم… و البته اگر آنگونه بود، در این حملات، ما همه به همراه هزاران سرباز و افسر دیگر در زیر زمین دفن می شدیم !!!

 –خبرنگار: “چطور این را توضیح می دهی؟”

 💧افسردانمارکی: بسیار واضح است ، زیرا موشک‌ها بسیار دقیق بودند، آنها با دقت زیاد پس از  پرتاب به هدف های خود اصابت کردند و یا اینکه حتی یک موشک هم بصورت منفرد،  منحرف نشد و همگی به اهداف تعیین شده، با دقت بسیار بالا، اصاب کردند و این مایه‌ی تعجب کارشناسان نظامی و ترسِ حیرت آور و مرموزی در آنان شد !!!… از این اتفاق نتیجه  می گیریم که ایرانیان نقشه های دقیقی از پادگان‌ها ، پاسیوها ، مراکز فرماندهی، راهروهای اداری ، پناهگاه ها و آشیانه های هواپیما و … را در اختیار دارند و در حالی که در اوج آرامش و تحمّل بودند، توانستند پناهگاه ها را هدف قرار ندهند !!

خبرنگار: کی از پناهگاه خارج شدی و چه دیدی؟ !!

 💧افسر دانمارکی: در مورد آمریکایی ها ، آنها پس از پایان هشدار ، بیرون رفتند – تقریباً یک ساعت پس از پایان عملیات –ولی ما در داخل پناهگاهها صدای آژیر آتش نشانان و آمبولانس‌ها و هلیکوپترهای نظامی و فریاد سربازان را می شنیدیم ، امّا از ترس وقوع حوادث و اتفاقات احتمالی بعدی، به دستور فرمانده مان، بیرون نرفتیم و وقتی صبح بیرون رفتیم ، زبانه های آتش  را دیدیم که از محل اصابت موشک‌ها به هوا برمی خاست. بیش از هفت سایت مهم ، سازوکارها و ادوات جنگی موجود، تبدیل به خاکستر و زغال شده بودند و اکثر ساختمانها به آوار تبدیل شده بودند !!

 –خبرنگار: “این  سایت های هفتگانه که گفتی چیست؟ می توانید به ما بگویید؟”

💧افسر دانمارکی: ما درباره مقر ایالات متحده اطلاعات کمی داریم و برخی از آنها سایت‌های مشترک هستند ، اما سایت‌هایی وجود دارد که ما آنها را نمی شناسیم و به هیچ عنوان اجازه ورود حتی یک نیروی دانمارکی وابسته به ائتلاف بین المللی به آنجا داده نمیشد ، اما آنچه که من با اطمینان می توانم بگویم تخریب کنترل رادارهای غول پیکر با تمام دستگاههای آنهاست و مقر اطلاعات ارتش آمریکا به طور کلّی نابود شده بود .  انبارهای مهمّات و  تسلیحات بطور کامل نابود شد و آنها

حدود نیم ساعت پس از حمله منفجر شدند . چندین هواپیمای جنگنده منهدم شد ، سکوهای پایش هوا و پایگاه های پرتاب موشک از سطح به هوا، کاملاً نابود شد تمامی سنسورها، سنسورهای هوایی و حرارتی از بین رفتند و در اینجا می خواهم اضافه کنم که ایران قسمتهای متعلق به نیروهای عراقی را مورد هدف قرار نداد و  ضلع و قسمت  ائتلاف بین المللی  و پناهگاه و مراکز بهداشتی و خدماتی را نیز مورد هدف قرار نداد ، آنها تنها در جناح آمریکا و اهداف منتخب و متمرکز امریکایی  رو منهدم کردند!!!…و این به خوبی نشان می دهد که ایرانی ها یک بررسی کامل و اطلاعات دقیقی از نقشه ی  تمام پایگاه های نظامی و خارجی در عراق و خاورمیانه به طور کلی دارند…

–خبرنگار: بنابراین چرا آمریکایی ها اندازه خسارات را تعیین یا اعلان  نمی کنند !!؟

 💧افسردانمارکی: این موضوع متعلق به سیاست و شرایط آنها است. من نمیدونم چه فکر می کنند ، شاید آنها نمی خواهند مردم خود را نگران کنند و این از تصمیم آنها برای جلوگیری از ورود خبرنگاران به پایگاه تا این لحظه، همانطور که من از شما شنیده ام، روشن است!!!

–خبرنگار: ما از سلامتی و امنیت شما خوشحالیم…

 💧افسر دانمارکی : ممنون!

زنده باد ایران و ایرانی! 🇮🇷

زنده بادپاسداران میهن اسلامی‌ما!🇮🇷

زنده باد سردار بزرگ،حاجی زاده!🇮🇷

راهت پُررهرو،سرداردلها، حاج قاسم!🇮🇷 روحت‌شاد،شهیدقرن،حاج قاسم! 🇮🇷

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سميه سادات سلطانيان

تبلیغات کاندیدها

کاندیدها از امروز برای تبللیغات خود اقدام نمایند۰۹۱۲۰۸۳۶۴۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *