خانه / جشنواره / دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تهران

دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تهران

اهم برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تهران تشریح شد

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اهم برنامه های دهه مبارک فجر در استان تهران را تشریح کرد.

 اهم برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تهران تشریح شد

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در نشست خبری اعلام اهم برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود بت‌شکن عصر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) به میهن اسلامی است و اکنون ۴۱ سال از ورود آن عزیز سفرکرده می‌گذرد. ملت رشید و انقلابی ایران امام عزیز خود را همچون نگینی در بر گرفتند و به او لبیک گفتند و او با تبر ابراهیمی خود بت طاغوت را شکست و ملت را از سلطه فرعونیان نجات داد و پیامبرگونه راه هدایت را به مردم نشان داد.

وی افزود: امام با روش و منش الهی خود دل‌ها را مسخّر ساخت و با ارائه الگوی علوی ارزش‌های متعالی اسلامی و انقلابی را در معرض دید همگان قرار داد. در مکتب امام شاگردان برجسته‌ای پرورش یافتند که هر کدام چراغ راه برای دیگران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با درود بر شهدای سرافراز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم خاصه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزم عزیزش ابومهدی‌المهندس که با شهادت خویش ارزش‌های اسلامی و انقلابی را بیمه کردند و به جامعه و نسل انقلاب روح تازه‌ای دمیدند گفت: اکنون در چهل و یکمین سالگرد ورود آن امام عظیم‌الشأن به میهن اسلامی با روح بلند و ملکوتی شهیدان تجدید میثاق می‌کنیم که راه و روش الهی ایشان را ادامه داده و هرگز ذره‌ای از مسیر انقلاب منحرف نشویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: سالگرد ورود حضرت امام(رحمت الله علیه) در گام دوم انقلاب اسلامی با پیروزی‌های جبهه مقاومت، شکست عمال و مزدوران آمریکا در کشورهای اسلامی، به بن‌بست رسیدن سیاست‌های رژیم غاصب صهیونیست، رسوا شدن نفوذی‌های داخلی استکبار و فتنه‌گرها، عزت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی، هدف قرار گرفتن پایگاه آمریکایی عین‌الاسد و شکستن ابهت آمریکا همراه است که باید با تکیه به راه و خط امام و اطاعت از رهبری شاهد به بار نشستن سایر اهداف انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها و زمینه‌ساز دولت مهدوی باشیم.

وی با تسلیت ایام شهادت ام‌الائمه حضرت زهرا(سلام الله علیها) اهم برنامه‌های دهه مبارک فجر و مراسم ویژه یوم‌الله ۱۲ بهمن را به شرح زیر اعلام کرد.

ادای احترام و نثار گل به مرقد منوّر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) توسط اقشار مردم،اقلیت­های دینی، مسئولان نهادها و سازمان‌ها و مقامات رسمی لشگری و کشوری

شستشوی مرقد منور امام راحل عظیم‌الشأن باگلاب ناب کاشان توسط برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان

تزئین و گل‌آرایی حرم مطهر امام راحل عظیم‌الشأن

آماده‌سازی و مهیا نمودن حرم مطهر برای استقبال از مردم به منظور برپایی مراسم آغازین دهه فجر در یوم‌الله دوازدهم بهمن

تمهیدات و اقدامات انجام شده برای مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن

 بیش از ۴۵۰ خبرنگار ، تصویربردار و عکاس مراسم ۱۲ بهمن را در تهران پوشش خبری می دهند.

هماهنگی کامل با نیروهای حفاظتی و انتظامی و سازمان‌های خدماتی و بهداشتی به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای  شرکت‌کنندگان در مراسم حرم مطهر امام راحل و مکان جلوس امام در بهشت زهرا(سلام‌الله علیها)

هماهنگی با شرکت مترو تهران برای ایجاد تسهیلات ویژه برای ایاب و ذهاب رایگان مردم به مراسم که از ساعت ۷:۰۰صبح آمادگی برای انجام این مهم خواهد بود.

هماهنگی با شرکت واحد اتوبوسرانی برای ایجاد تسهیلات ویژه برای ایاب و ذهاب رایگان مردم از میادین اصلی میدان آزادی،شهرک ولی عصر (عج)، پایانه خاوران،شهرک شهید محلاتی،میدان راه آهن،شهرک شهید باقری،شهر ری از ساعت ۶ تا ۹ صبح

هماهنگی لازم برای برقراری غرفه‌های فرهنگی، هنری، نمایشگاهی و پذیرایی از شرکت‌کنندگان در مراسم

مراسم ویژه میهمانی لاله‌ها

همه ساله در اولین پنجشنبه دهه فجر، عطرافشانی و گلریزان مزار شهدای گرانقدر توسط مردم انجام می‌شود. این مراسم روز پنجشنبه ۱۷ /۱۱/۱۳۹۸ از ساعت: ۱۴:۰۰ تا ۱۶:۰۰ در گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام‌الله علیها) و بیش از ۲۰۰۰۰ گلزار شهدا در سراسر کشور (امامزادگان، شهدای گمنام در دانشگاه­ها و پارک­ها) با حضورمسئولان محترم و اقشار مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود

مزار شهدای انقلاب اسلامی در تهران توسط بالگرد گلباران می‌شود

مراسم میهمانی لاله ها با هماهنگی کمیته اقلیت­های مذهبی هرساله در مزار شهدای یکی از اقلیت­های مذهبی برگزار میشود که امسال این مراسم بر سر  مزار شهدای ارامنه  واقع درجاده امام رضا (علیه السلام) برگزار و قبور مطهر این شهدا عطرافشانی و گلریزان خواهد شد

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

200هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۱۵۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۲۰۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *