خانه / جشنواره / همایش بین المللی افق های نوین در علوم و مهندسی

همایش بین المللی افق های نوین در علوم و مهندسی

دنیای امروزی ، دنیای تبادل اندیشه ها و خلق ایده های نوینی است که موجب پیشرفت دانش بشری در عرصه های مختلف علم و فناوری می باشد. در این راستا آنچه مهم به نظر می رسد ، ایجاد بستری مناسب در جهت بروز ظرفیت های موجود و تشکیل ظرفیت های جدید است. از این روی همایش های تخصصی علوم گوناگون ، علاوه بر ایجاد زمینه تحقق این مسائل ، می توانند موقعیتی مناسب برای ایجاد هم فکری و تبادل دیدگاه ها محسوب گردند. دبیرخانه انجمن افق نوین علم و فناوری مفتخر است تا با مد نظر قرار دادان سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری من جمله؛ جهاد مستمر علمی با هدف کسب مرجعیت علمی و فناوری در جهان با تأکید بر:
۱- تولید علم و توسعه نوآوری و نظریه پردازی. ۲- ارتقاء جایگاه جهانی کشور در علم و فناوری و تبدیل ایران به قطب علمی و فناوری جهان اسلام و ۳- توسعه علوم پایه و تحقیقات بنیادی . و در راستای انجام رسالت اصلی خویش (کمک به پیشبرد برنامه های علمی جامعه و حمایت از گسترش فعالیتهای تحقیق و توسعه علمی در بخشهای مختلف و ایجاد زمینه های مناسب برای تعاملات بهینه پژوهشگران و اندیشمندان جوان جامعه و ارائه ابزارهای مناسب برای ارتقاء پاسخگویی علمی جامعه) اقدام به برگزاری این همایش نماید. و بر این باور است که قطعاً تجمیع ایده های نوین پژوهشگران با تکیه بر افق های ملی ، گامی بلند در راستای اعتلای سطح بهره وری حوزه های مربوطه در سراسر جامعه خواهد بود. از خداوند متعال همتی بلند، عزمی راسخ، توانی افزون و اراده ای قوی برای کلیه تلاشگران عرصه علم و فناوری خواهانیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

200هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۱۵۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۲۰۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *