خانه / جشنواره / عزاداری برای برجام را باید شروع کرد!

عزاداری برای برجام را باید شروع کرد!

ظریف: اروپا، بقایای برجام را به ترامپ فروخت

ظریف: اروپا، بقایای برجام را به ترامپ فروخت

وزیر خارجه ایران با انتقاد از تسلیم شدن اروپا مقابل آمریکا در موضوع توافق هسته‌ای، گفت آنها برجام را برای دوری از تعرفه‌های رئیس‌جمهور آمریکا فروختند.

العالم – ایران / سیاسی

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در واکنش مجدد به اقدام سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه در آغاز مکانیسم حل اختلاف در برجام، گفت که آنها در برابر آمریکا تسلیم شده‌اند.

ظریف امروز (پنجشنبه) در صفحه توئیتر خود نوشت: «تسلیم‌شدن [اروپا مقابل آمریکا] تأیید شد. تروئیکای اروپایی باقی‌مانده‌های برجام را، برای اجتناب از تعرفه‌های جدید ترامپ، فروخت».

وی ادامه داد: «دوستان من، این فایده‌ای ندارد. شما فقط اشتهای او را تحریک کردید. قلدر دبیرستان خود را به یاد دارید؟»

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران سپس با انتقاد از ناتوانی اروپا در گرفتن تصمیم‌های مستقل در خصوص برجام، تصریح کرد: «اگر می‌خواهید که حاکمیت خود را بفروشید، بفرمائید. اما ظاهری اخلاقی/قانونی به خود نگیرید. شما آن را ندارید».

ظریف در این توئیت همچنین گزارش روزنامه واشنگتن‌پست مبنی بر فشار ترامپ به اروپایی‌ها برای فعال‌سازی مکانیسم حل اختلاف در برجام را به اشتراک گذاشت.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *