خانه / جشنواره / توسعه قدرت حماس به کرانه باختری ,

توسعه قدرت حماس به کرانه باختری ,

براساس گزارش سالانه وزارت امنیت رژیم صهیونیستی؛

توسعه قدرت حماس به کرانه باختری، تشکیلات خودگردان و اسرائیل را شکست خواهد داد

براساس گزارش سالانه وزارت امنیت رژیم صهیونیستی؛

توسعه قدرت حماس به کرانه باختری، تشکیلات خودگردان و اسرائیل را شکست خواهد داد

وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی توقع دارد که در صورت برگزاری انتخابات در اراضی فلسطینی جنبش مقاومت اسلامی حماس در کرانه باختری نیز اوضاع را بدست گیرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از شهاب نیوز، وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی توقع دارد که در صورت برگزاری انتخابات در اراضی فلسطینی جنبش مقاومت اسلامی حماس در کرانه باختری نیز اوضاع را بدست گیرد.

امان(وزارت امنیت و اطلاعات رژیم صهیونیستی) در این باره با انتشار گزارشی نوشته است که در صورت به قدرت رسیدن حماس در کرانه باختری این جنبش قدرت نظامی خود را به این منطقه که تاکنون از تنش و درگیری های کمتری برخوردار بوده است توسعه داده و کرانه رادچار درگیری و مقاومت روزافزون می کند.

علاوه براین، دیگر سازمانی که در کنار رژیم اشغالگر از به قدرت رسیدن حماس در کرانه باختری متضرر خواهد شد، تشکیلات خودگردان محمود عباس می باشد.

تشکیلات خودگردان فلسطین که سال ها است بدست محمود عباس و دیگر اعضای فتح اداره می شود، بخاطر همکاری های سیاسی و امنیتی با رژیم اشغالگر همواره مورد انتقاد شدید مردم و جنبش های مقاومتی فلسطینی بوده است.

در بخشی دیگر از این گزارش باردیگر بر استعفای محمود عباس از ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار نگرانی شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سهراب سپهری

نمایشگاه گروهی خوشنویسی به مناسبت سالروز پرواز هنرمند و شاعر پرآوازه کشورمان؛سهراب سپهری در باغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *