خانه / دارالقران / کمک های مردمی به سیل زدگان درشمال تهران جمع آوری می شود

کمک های مردمی به سیل زدگان درشمال تهران جمع آوری می شود

کمک های مردمی شهروندان شمال تهران با هدف خدمات رسانی به هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان ،در سطح منطقه یک جمع آوری و ارسال می شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با اعلام این مطلب ضمن ابراز همدردی به مردم شریفی که در سیلاب اخیر متحمل شرایط سخت و دشواری شدند اظهار داشت: شهرداری منطقه یک در راستای  کمک به هم میهنان سیل زده تحت عنوان پویش “باران محبت”  با همکاری حوزه بسیج شهرداری منطقه یک و نواحی ده گانه اقدام به جمع آوری و ارسال کمک های مردمی می نماید.
وی گفت : این پویش مردمی با همکاری خیرین محلی، مدیران مدارس ،هیات امنای مساجد و… نیز در راستای کمک به سیل زدگان در سطح منطقه انجام می شود.
موسوی تصریح کرد : شهروندان می توانند با مراجعه به ساختمان های نواحی ده گانه و مراکز اعلامی از سوی نواحی کمک های خود را تحویل دهند تا پس از جمع آوری به مناطق سیل زده ارسال شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *