خانه / دارالقران / در حاشیه افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی

در حاشیه افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی

سالانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی سرمایه‌گذاری شده است۱۳۹۸/۱۰/۲۴

سرپرست وزارت جهاد کشاورز گفت: به صورت میانگین در طی سال های اخیر به صورت پایدار، سالانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از ایانا، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورز در حاشیه افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی سامانه‌های نوین آبیاری (ماشین‌آلات و نهاده‌ها) در جمع خبرنگاران در رابطه با توسعه مکانیزاسیون اظهار کرد: در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی دست آوردهای چشمگیری را از سال ۹۲ تا امروز داشته ایم که یکی از این دست‌آوردها ایجاد خط اعتباری مکانیزاسیون کشور است، همچنین سرمایه‌گذاری گسترده در این حوزه با تکیه بر تولید داخل را داشته‌ایم.

وی افزود: ما در این حوزه جهشی تاریخی در توسعه مکانیزاسیون برنج داشتیم که منجر به ارتقا بهره وری در فرآیند تولید برنج شد و کشاورزان را از کار پر مشقت و پر صعوبت برنج رها کرد.

 سرپرست وزارت جهاد کشاورز تصریح کرد: روند ارتقا کیفیت ماشین های کشاورزی در کشور بهبود پیدا کرده و به صورت میانگین در طی سال های اخیر به صورت پایدار، سالانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری صورت می‌پذیرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *