خانه / جشنواره / ۱۱سایت برف روبی در شمال تهران فعال است
11سایت برف روبی در شمال تهران فعال است

۱۱سایت برف روبی در شمال تهران فعال است

سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک:

۱۱سایت برف روبی در شمال تهران فعال است 
کلیه سایتهای ۱۱ گانه برفروبی شمال تهران فعال است و با بارش برف، عملیات برف روبی در سطح معابر منطقه و بزرگراه ها  انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مانی جعفریان سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک ضمن اعلام آمادگی کامل برای عملیات برفروبی گفت: کلیه سایتهای ۱۱ گانه برفروبی شمال تهران با حضور ۵۰۰ نیروی برفروب و ۵۰۰ نیروی فضای سبز و ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه و غیرمکانیزه برفروب از شب قبل از بارش پنجشنبه ۱۹ دی ماه در آمادگی کامل بسر می بردند.
 وی گفت: ضمن آمادگی ستادها  از حدود ساعت ۶:۳۰ صبح پنجشنبه عملیات برفروبی و برف تکانی از درختان انجام و شن مخصوص در معابر پخش شد .
جعفریان گفت: به رغم حجم بارش که در برخی نقاط منطقه به ۴۰ سانتی متر می رسید کلیه معابر اصلی و فرعی باز شد .
سرپرست معاونت امورشهری منطقه یک از شهروندان درخواست کرد با توجه به آغاز فصل بارش به هنگام باریدن برف  از تجهیزات لازم برخوردار باشند و سرعت و فاصله مجاز خود را از دیگر وسایل نقلیه رعایت کنند.Download all attachments as a zip file

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *