خانه / دارالقران / مانی جعفریان ،سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک شد

مانی جعفریان ،سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک شد

شهردار منطقه یک با توجه به حسن سوابق، تعهد و تجربیات مانی جعفریان یکی از خوشنام ترین مدیران شهری ،وی را به سمت سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در شورای اداری با اهدای حکم انتصاب جناب آقای مانی جعفریان از وی خواست با هماهنگی و مسئولیت خود ،امور مربوط به وظایف و مسئولیت های خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک را به نحو احسن و درچارچوب قوانین و مقررات به انجام رساند.
موسوی فراهم سازی شرایط، بسترها و زمینه های تحقق شهر امن، آباد و سالم بر پایه آرمان های یک جامعه اسلامی ،  توسعه فرهنگ شهروندی و شهرنشینی از طریق ارتقاء آگاهی های مردم از حقوق و بویژه تکالیف شهروندی ،  حفاظت از محیط زیست و ایمن سازی شهردر مقابل سوانح طبیعی و سایر مخاطرات و آسیب ها ، توجه به پاکیزگی، سرسبزی و زیبایی فضاهای شهر ،  ساماندهی وضعیت دفع زباله، ارتقاء کیفیت زیست محیطی منطقه ،ساماندهی سیما و منظر شهری را از جمله وظایف این معاونت دانست.
وی از خداوند متعال توفیق و تلاش ایشان را خواستار شد و از زحمات محمد محمدی سرپرست این معاونت در زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر کرد.  
گفتنی است  جعفریان پیش از این معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری مناطق  ۶ و ۱۸ ، قائم مقام شهرداری منطقه ۶، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ تهران و از مدیران باسابقه و از بدنه شهرداری بوده است
Download all attachments as a zip file


درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *