خانه / جشنواره / ریل گذاری های زیست محیطی در منطقه یک انجام شده است

ریل گذاری های زیست محیطی در منطقه یک انجام شده است

شهردار منطقه یک در اختتامیه ممیزی استاندارد بین المللی ISO14001  ویرایش ۲۰۱۵ و اخذ گواهینامه بین المللی :



ریل گذاری اقدامات بر پایه و محور موضوعات محیط زیستی در منطقه یک انجام شده و امیدواریم دیگر مدیران نیز این موضوعات را ادامه دهند تا به نتیجه برسد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در اختتامیه ممیزی استاندارد بین المللی ISO14001  ویرایش ۲۰۱۵ که با حضور سعید احمدی معاون توسعه و پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و زهره حسامی رئیس اداره ارزیابی و استاندارد های محیط زیست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: منطقه یک  بعنوان سومین منطقه شهرداری تهران در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ISO14001 ویرایش ۲۰۱۵ شد.
وی گفت: توجه به موضوع توسعه پایدار زیست محیطی و حفظ آب، خاک و هوا و… از ضرورت های شهرداری تهران است که منطقه یک با وجود ویژگی های اکولوژیکی و گردشگری اقدامات زیست محیطی را مورد اولویت قرار داده است .
موسوی افزود: الزام به رعایت مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان در حوزه ساختمانی و بخش خصوصی، همچنین استفاده از انرژی های تجدید پذیر و سیستم های فتو ولتاییک، انتقال سایت زباله اوشان جهت تفکیک زباله در مبداء و ایستگاه های میانی، کاهش استفاده از کاغذ با توسعه فضای it و متحد کردن فرم ها ، پیشگام شدن در اجرای مجری ذیصلاح و… از جمله اقدامات زیست محیطی در منطقه یک بوده است.
شهردار منطقه یک تصریح کرد: منطقه یک همچنین در ساختمان پایدار و سبز نیز پایلوت شده است و به سمت ساختمان های پایدار در حال حرکت هستیم و پروژه استفاده از خودروهای برقی ، منوریل و…را  نیز   پی گیری می کنیم .
گفتنی است در این نشست ضمن اشاره به نقاط مثبت در ممیزی استاندارد ISO14001 ویرایش ۲۰۱۵ منطقه یک، توصیه هایی به منظور بهبود عملکرد در پیاده سازی استاندارد مذکور در سطح منطقه ارائه شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *