خانه / غزنه تا غزه / دومین مسابقه عکس پاییز شمیران برگزار می شود

دومین مسابقه عکس پاییز شمیران برگزار می شود

دومین  مسابقه عکس با موضوع پاییز شمیران در بوستان های فرامنطقه ای شمال تهران  برگزار می شود.

 به گـزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجید صالحی فیروزآبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک  و دبیر مسابقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : دومین مسابقه عکس پاییز شمیران دربوستان های فرامنطقه ای جمشیدیه، نیاوران، قیطریه و باغ فردوس از روز پنجشنبه ۲۱ آذر ماه تا شنبه ۳۰  آذر ماه با حضور علاقمندان به هنر عکاسی برگزار می شود .

وی گفت: شهروندان می توانند با استفاده از تلفن همراه، دوربین های ساده و پیشرفته خود اقدام به عکاسی از طبیعت زیبای پاییزی در بوستان های فوق کنند و آثار خود را جهت شرکت در مسابقه به نشانی   ravabetom1@yahoo.com ، Instagram:tehranmunicipality1 – Gap: tehranmunicipality1 ، روابط عمومی شهرداری منطقه یک ارسال کنند و از جوایز نفرات  برگزیده بهره مند شوند.

صالحی خاطر نشان ساخت : علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۹۶۰۲۷۵۳۸ تماس حاصل کنند .

وی تصریح کرد: به ۵ برگزیده هیات داوران و ۵ عکس برگزیده شهروندان که بیشترین بازدید را در اینستاگرام داشته باشد جوایز ارزنده تعلق می گیرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک گفت: شهروندان می توانند با هشتک #پاییز_شمیران عکس های خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنند.

صالحی افزود : اجرای طرح های کم هزینه با تاثیر گذاری بالا می تواند شهر تهران را در راستای رسیدن به شهری برای همه با حضور و مشارکت شهروندان در لایه های شهر و ایجاد حس تعلق آنها به محل زندگیشان ارتقا دهد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اردن باید تنبیه شود تا راه قدس باز شود

راه قدس از کربلا و اردن می گذرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *