خانه / دارالقران / مددجویان کم توان ذهنی دیواره های شهر را نقاشی کردند

مددجویان کم توان ذهنی دیواره های شهر را نقاشی کردند

مددجویان کم توان ذهنی دیواره های شهر  را نقاشی کردند

در هفته کار داوطلبانه 
مددجویان کم توان ذهنی در هفته کار داوطلبانه با حضور در نواحی شمال تهران دیواره های شهر را با اجرای نقاشی، زیباسازی کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک حسین فتحی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری این منطقه با بیان این خبر اظهار داشت : در راستای اجرای سیاست های سازمان خدمات اجتماعی  شهرداری تهران ، مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با همکاری ادارات اجتماعی نواحی دهگانه و مشارکت شهروندان،تشکل های مردمی، کارمندان،مراکز بهزیستی، مدارس و… اقدام به برگزاری هفته کار داوطلبانه در منطقه یک نموده است. 
وی گفت: پاکسازی، رسیدگی و اعزام پزشک به مدارس، سراهای محلات ، اجرای نقاشی دیواری توسط مددجویان کم توان ذهنی ، جمع آوری فیلتر سیگار دربوستان نیاوران، نظافت و پاکسازی خانه شهید قیطریه، اجرای خط کشی در حیاط مدارس ، بافت کلاه و شال گردن برای کارگران خدمات شهری و کودکان کار، اجرای موسیقی در مراکز بهزیستی و خانه سالمندان، مشاوره پزشکی و روانپزشکی با همکاری مرکز پرتو برای کودکان کار  و … از جمله اقدامات اجرا شده در راستای کار داوطلبانه بوده است.
مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری این منطقه افزود: مهمترین کار اجرایی در این طرح حضور مددجویان کم توان ذهنی و رنگ آمیزی دیواری در کاشانک بود که  کل دیوار طراحی و روی آن  طرح فرش گبه ، در چوبی قدیمی و  یک دار قالی با فرش ایرانی توسط این مددجویان اجرا و طرح مشابهی نیز در محله محمودیه اجرا می شود.
فتحی تصریح کرد: هفته کار داوطلبانه از روز ۱۴ آذر ماه در محلات منطقه شروع و تا ۲۱ آذر ماه ادامه خ

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *