خانه / احمد ماهینی / تردد معلولین در شمال تهران مناسب سازی می شود

تردد معلولین در شمال تهران مناسب سازی می شود

تردد معلولین در شمال تهران مناسب سازی می شود
تردد معلولین در شمال تهران مناسب سازی می شود

با هدف فراهم سازی تردد ایمن و با سهولت برای کم توانان جسمی و حرکتی بیش از ۱۰ نقطه از منطقه با اجرای طرح مناسب سازی عمرانی برای معلولین، در حال ساماندهی است .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : برای تردد ایمن و توام با سهولت معلولان و کم توانان جسمی و حرکتی در معابر شهری در هر ناحیه از نواحی ده گانه شمال تهران معبر، بوستان و سرای محله انتخاب و فعالیت مناسب سازی و عمرانی در آنها در حال اجرا ست .
وی گفت: در حال حاضر پیاده رو خیابان طاهری در محدوده ناحیه ۲ حدفاصل خیابان شهید فلاحی تا تقاطع جاودان و بوستان پردیس در خیابان پورابتهاج نرسیده به تقاطع آجودانیه با نصب نرده، رمپ گذاری، اجرای سرویس بهداشتی و آبخوری ساماندهی شده است.
موسوی افزود: بلوار صبا از خیابان شریعتی تا خیابان فاطمیه نیز که بدلیل وجود ایستگاه مترو قیطریه  محل تردد بیشتر شهروندان است بر اساس ضوابط ویژه تردد معلولین و نابینایان در حال مناسب سازی ، ترمیم و اصلاح است که تا پایان آذر به اتمام می رسد.
شهردار منطقه یک با اشاره به اقدامات در حال اجرا در ساختمان های منطقه یک نیز گفت: ساختمان شماره ۲ منطقه در بخش اداری پارکینگ شهید همت در میدان تجریش ، سرای محله زعفرانیه در بوستان ریحانه ، ساختمان ناحیه ۷ منطقه یک و  سرای محله حکمت در ناحیه ۸ نیز با همسطح سازی ورودی ها، اصلاح آسانسورها، نصب نرده در رمپ و پله ها ، اصلاح سرویس بهداشتی ، نصب تابلوی پارکینگ خودروی معلولین و اجرای ضوابط حرکتی در راهروها، در حال اتمام است.
وی ساماندهی بوستان ها را نیز اقدام دیگری دانست و گفت: بوستان باغستان در ناحیه ۶ منطقه یک و بوستان۲۲ بهمن در محله اراج نیز در حال ساماندهی است تا تردد معلولین با ایمنی و سهولت بیشتر در آنها انجام شود که می توان به نصب ست ورزشی، اصلاح سرویس های بهداشتی و اجرای رمپ و نرده 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوران پسا و عده صادق!

▪️ *از “وعده صادق” تا نسیه‌های نقد نشده!* ✍🏻  محمد بهمن آبادی عملیات موفقیت‌آمیز “وعده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *