خانه / دارالقران / معابر منطقه یک پر ترافیک ترین معابر شهرتهران است

معابر منطقه یک پر ترافیک ترین معابر شهرتهران است

معابر منطقه یک پر ترافیک ترین معابر شهرتهران است

معابر و خیابان های منطقه یک با دارابودن بیشترین ترافیک شهر، وضعیت را برای ساکنان آن دشوار و عبور و مرور را با مشکل مواجه کرده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نظارت ستادی این منطقه که  با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، معاونان، مدیران و… برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر با اجرای طرح های ترافیکی و کنترل آلودگی هوا قفل ترافیکی، در معابر مرکزی تهران نداریم وتنها بزرگراه های بیرونی از جمله شهید همت، نیایش ،امام علی (ع) بدلیل تردد سنگین وسایل نقلیه مشکل ترافیکی دارد ولی ترافیک منطقه یک از همه مناطق شهر تهران پیچیده تر و معابر آن بیشترین ترافیک را دارد .   
وی گفت: منطقه یک پر درآمدترین منطقه تهران است بر همین اساس باید خدمات رسانی و زیرساخت های شهری آن نیز برای ساکنان و شهروندان این منطقه به فراخور هزینه ای که برای شهر می دهند، ارتقاء یابد.
پور سید آقایی با تاکید بر توسعه شبکه حمل و نقل عمومی در منطقه یک گفت: با نوآوری و خلاقیت باید مدهای جدید حمل و نقلی در این منطقه مورد بررسی قرار گیرد و خطوط مترو خط یک و سه با اتصال و ادامه در مسیرهای پر تردد این منطقه بتواند ترافیک عبوری معابر را کاهش دهد.
شهردار منطقه یک نیز تصریح کرد:منطقه یک علاوه بر نقش سکونتی دارای محل های تفرجگاهی و گردشگری است که نیاز است هم درخواست های اهالی آن و هم گردشگران مورد توجه قرار گیرد و با اجرای طرح های موثر وضعیت ترافیکی آن ساماندهی شود. 
وی تقویت حمل و نقل عمومی، تقویت مسیر پیاده و دوچرخه ، تکمیل پروژه های نیمه تمام ترافیکی ، ساماندهی پایانه تجریش، تسریع در فرایند اصلاح خیابان کامل در محور خیابان شهرداری ، ساماندهی ترافیکی غرب منطقه با استفاده از مدهای جدید حمل و نقلی را از مهمترین درخواست های مردمی و اقدامات منطقه یک دانست که اجرای آنها می تواند وضعیت تردد منطقه را ساماندهی کند.
موسوی اجرای رینگ ترافیکی خیابان های ولیعصر(عج) ، شهرداری و شریعتی را کار ماندگار در منطقه یک دانست که می توان با مطالعه بیشتر و اجرایی شدن آن در ساماندهی ترافیک این محدوده نقش موثری داشته باشد.
وی استفاده از مدهای جدید حمل و نقلی در محدوده غربی منطقه از پارکینگ نمایشگاه بین المللی به توچال را طرح دیگری دانست که اجرایی شدن آن، ترافیک عبوری ولنجک را ساماندهی و جاذبه جدید گردشگری  و الگویی برای سایر مناطق خواهد شد  که مطالعات آن انجام و سرمایه گذار هم اعلام آمادگی کرده است و اجرایی شدنش نیازمند همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و سایر ارگان های زیربط است تا بتوان منطقه را به سمت نو 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *