خانه / جشنواره / رئیس اندیشکده یقین در همایش دانشجویی پایان هژمونی آمریکا:

رئیس اندیشکده یقین در همایش دانشجویی پایان هژمونی آمریکا:

استاد حسن عباسی: ۱۴۰۰ کتاب نابودی امپراطوری آمریکا را تئوریزه کرده‌ است

پس از تسخیر لانه جاسوسی ۸۰-۹۰ جلد کتاب باقی ماند که اگر آنها را مطالعه و نگاه کنید می‌بینید در صورت عدم تسخیر این سفارتخانه آنها با همان شدت و حِدَّت(تندی) قصد براندازی نظام را داشتند. همانطور که در فتنه ۸۸ مرکز ساوان سنتر ۱۰۰ روز به فتنه مانده بود گزارش ۱۴۷ صفحه‌ای را توسط ۶ تن از استراتژیست‌های دموکرات خود برای براندازی ایران ارائه نمود.
🔹این گزارش با عنوان “کدام راه به ایران؟” چند پیشنهاد برای براندازی نظام از جمله جنگ نظامی توسط آمریکا، جنگ ظامی توسط نتانیاهو، کودتا و … ارائه می‌دهد و در آن علناً استراتژیست‌ها اذعان می‌دارند که در نبرد کودتا با مشکل اصلی مواجهند چرا که در ایران سفارت ندارند و اگر داشتند توسط آن می‌توانستند با بدنه سپاه ارتباط گیرند و آنها را مجبور به کودتا کنند. این ۶ استراتژیست پس از ذکر این موارد به گزینه انقلاب مخملی می رسند و در آن نیز صراحتاً اعلام می‌کنند پهلوی و منافقین در ایران دیگر جایگاهی ندارند و تنها گزینه ما برای به تحقق رسیدن این انقلاب اصلاح طلبان هستند.
🔹هر کسی اینترنت را کنترل کند حکومت جهانی را کنترل خواهد کرد
🔹چند روز پیش صحبت یکی از نظریه پردازان امریکایی را می‌خواندم که می‌گفت اگر دلار کنار برود آمریکا فرو می پاشد. بدهی ایالات متحده امریکا امروز از مرز ۲۳ تریلیون دلار گذشته است این درحالی است که درآمد سالانه آن تنها ۴ تریلیون دلار است.
🔹 هژمونی(سلطه) آمریکا در دلار‌ آن وجود دارد و دلار پاشیده شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *