خانه / جشنواره / آیت الله اراکی : دشمنان از وحدت و انسجام مسلمانان درهراس هستند

آیت الله اراکی : دشمنان از وحدت و انسجام مسلمانان درهراس هستند

آیت الله اراکی : دشمنان از وحدت و انسجام مسلمانان درهراس هستند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب گفت: وحدت اسلامی، برادری اسلامی است و این امر برای جامعه اسلامی عزت، قدرت، شکوه، شکوفایی، رشد، عزت، بی‌نیازی و سایر علائم اقتدار را فراهم می‌کند.

به گزارش تقریب، آیت‌الله “محسن اراکی” دبیرکل مجمع جهانی تقریب طی سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم با بیان اینکه موفقیت و پیروزی‌های جبهه اسلام در لوای وحدت و همدلی امت اسلام به دست می‌آید، اظهار داشت: دشمن امروز از وحدت و انسجام اسلامی هراس دارد و باید سعی کنیم این وحدت و همدلی را تقویت کرده و بر اشتراکات تأکید داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت وحدت جامعه اسلامی گفت: معنای وحدت اسلامی بیش از وحدت در منافع و راهبردهای نظامی است، وحدت اسلامی، برادری اسلامی است و این امر برای جامعه اسلامی عزت، قدرت، شکوه، شکوفایی، رشد، عزت، بی‌نیازی و سایر علائم اقتدار را فراهم می‌کند.

آیت الله اراکی با بیان اینکه همه نعمت‌های الهی به‌واسطه نعمت ولایت معنا پیدا می‌کند، گفت: تنها راه نجات کشور از این پیچ تاریخی تبعیت از رهبری و گام نهادن در مسیر ولایت است، چرا که امروز تمام جهان کفر در برابر اسلام و انقلاب اسلامی صف آرایی کرده اند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب عقب‌ماندگی جوامع اسلامی پس از پیامبر(ص) را از نتایج کفران نعمت ولایت برشمرد و بیان کرد: دشمنان بیش از هر چیز با یکدست شدن و یکدل شدن جامعه اسلامی دشمن هستند.

آیت الله اراکی گفت: دشمن با ایجاد جنگ فرهنگی، اقتصادی و نظامی چندپاره کردن جامعه اسلامی را در دستور کار قرارداده‌است تا این برادری جامعه اسلامی شکل نگیرد.

وی با تأکید بر اینکه وحدت در جامعه اسلامی باید حول محور محبت به پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) شکیل بگیرد،افزود: دشمنان اسلامی باوجود توطئه‌هایی که داشته‌اند سبب شدند که جامعه اسلامی در مسیر یکدل شدن حرکت کند.

آیت الله اراکی “وحدت” را موضوع مهمی در جوامع اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: در وحدت اسلامی ما به معنایی والاتر از وحدت در منافع یا مسائل نظامی می‌اندیشیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

200هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۱۵۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۲۰۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *