خانه / جشنواره / واکنش وزارت خارجه ایران به خبر تشکیل ائتلاف آمریکایی در خلیج فارس

واکنش وزارت خارجه ایران به خبر تشکیل ائتلاف آمریکایی در خلیج فارس

واکنش وزارت خارجه ایران به خبر تشکیل ائتلاف آمریکایی در خلیج فارس

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به خبر تشکیل ائتلاف آمریکایی در خلیج فارس واکنش نشان داد.

العالم _ ایران سیاسی

سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به خبر تشکیل ائتلاف آمریکایی در خلیج فارس اظهار داشت: تاریخ نشان می‌دهد که ائتلاف‌های آمریکایی همواره جز اسمی بی مسمی نبوده و تاکنون نه تنها امنیت ایجاد نکرده بلکه باعث ناامنی و بی ثباتی بیشتر در مناطق مختلف جهان شده است.

موسوی با اشاره به نیاز آمریکا به سوء استفاده از نام دیگر کشورها برای مشروع نشان دادن اقدامات یکجانبه خود افزود: این اقدام آمریکا که اهداف و مطامع خود را پشت نام معدود کشورهای دیگر پنهان می سازد نشانه ضعف و فقدان مشروعیت بین‌المللی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در خاتمه از کشورهای منطقه خواست تا با اتکاء به ظرفیت‌های خود و همسایگان در جهت امنیت پایدار و همه جانبه در منطقه گام بردارند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که طولانی ترین سواحل را در خلیج فارس دارد همچنان با قدرت تمام به حفظ منافع اقتصادی و امنیتی خود از جمله امنیت و ایمنی کشتیرانی در این پهنه آبی ادامه خواهد داد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

200هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۱۵۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۲۰۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *