خانه / احمد ماهینی / سومین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک ایران برگزار می شود

سومین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک ایران برگزار می شود

گزاشگر اجمد حسینی

سومین نمایشگاه بین‌المللی  لیزر و فوتونیک ایران از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ آبان ماه سال جاری که مزین به سال رونق تولید است در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن های ۸ و ۹ برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با رخدادهای متعدد حوزه لیزر و فوتونیک، میزبان صنعتگران، محققین، دانش‌پژوهان و علاقمندان خواهد بود.  

آخرین دستاوردها و محصولات مبتنی بر فناوری‌های لیزر توسط کارآفرینان و صنعتگران داخلی با حضور شرکت‌های دولتی، خصوصی، دانشگاه‌ها و استارت آپ‌های فعال ارائه می گردد.

دستگاه برش سه بعدی دروازه‌ای (ماره‌خور) توسط یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مورد حمایت ستاد توسعه فناوری لیزر دارای کاربرد وسیع در صنایع فلزی و خودروسازی برای اولین مرتبه در کشور در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 بیش از ۲۰ استارت‌آپ مورد حمایت ستاد توسعه فناوری لیزر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری لیزر ایران در این رویداد حضور دارند و محصولات نوآورانه خود را در این زمینه ارائه می کنند.

همزمان با برگزاری نمایشگاه قرارداد طراحی و ساخت لیزر جوشکاری پرتوان میان مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران و بزرگترین شرکت فولادسازی ایران منعقد می شود.

کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز متخصصان و علاقه‌مندان لیزر و فوتونیک و نیز سخنرانی‌های تخصصی توسط دو نفر از اساتید بلندپایه بین المللی در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود.

لازم به ذکر است برگزاری کارگاه‌های خلاقیت برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فناوری لیزر، اپتیک و فوتونیک و نیز آشنایی دانشجویان با روند تبدیل ایده به بازار، تنها برخی از جذابیت‌های این نمایشگاه فناوری است.

از خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی کشور دعوت می شود با حضور در این رخداد مهم علمی و فناوری، آخرین دستاوردهای ارزشمند فرزندان این آب و خاک را در حوزه لیزر و فوتونیک به نحو شایسته منعکس نمایند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ایجاد اشتغال با اقامه نماز

در جلسه شورای‌عالی مسکن؛ رئیس‌جمهور: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند  رئیس‌جمهور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *