خانه / غزنه تا غزه / عراق باید جمهوری اسلامی شود نه جمهوری زنادقه

عراق باید جمهوری اسلامی شود نه جمهوری زنادقه

عبدالمهدی: اعتراضات نظام سیاسی عراق را تکان داد/ به حمایت از تظاهرات مسالمت آمیز ادامه می دهیم

عبدالمهدی: اعتراضات نظام سیاسی عراق را تکان داد/ به حمایت از تظاهرات مسالمت آمیز ادامه می دهیم

«عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق در سخنانی اعلام کرد که تظاهرات نظام سیاسی کشور را تکان داد و باعث شده که سه قوه در مواضع خود بازنگری کنند.

وی یادآور شد: مرجعیت از تظاهرات مسالمت آمیز دفاع کرد از این رو باید به حمایت از آن ادامه دهیم و میان آنان و قانون شکنان تفاوت قائل شویم. نیروهای امنیتی اقدامات تهاجمی نمی کنند بلکه در برابر حملات قانون شکنان به دفاع بر می خیزند.

نخست‌وزیر عراق افزود: حضور مسالمت آمیز و قانونی تظاهرکنندگان در میادین و ابرازعقیده آنان از ما در انجام اصلاحات حمایت می کند.

عبدالمهدی تاکید کرد: هم اکنون زمان آن فرا رسیده که زندگی به روال گذشته خود بازگردد همه بازارها ، کارخانه ها ، مدارس و دانشگاهها درهای خود را بگشایند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Iran's revenge should be the elimination of Israel from the United Nations Ahmad Mahini, the candidate for the presidency of the United States

ایرنا پشت پرده همه شایعه سازیهای آمریکا

ساعتها از ان ساعت ها گذشت ولی خبری نشد و این نشان می دهد پشت پرده همه شایعه سازیها ایرانا قرار دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *