خانه / اسلم قزوینی / ولیعهد عربستان سعودی باید فوراً اعدام شود.

ولیعهد عربستان سعودی باید فوراً اعدام شود.

نامزد خاشقجی: بن‌سلمان باید فوراً مجازات شود

شفقنا- نامزد خاشقجی گفت ولیعهد عربستان سعودی باید فوراً مجازات شود.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، پس از اینکه گزارش‌ نهادهای اطلاعاتی آمریکا شخص محمدبن‌سلمان را در قضیه قتل فجیع جمال خاشقجی مقصر اصلی و آمر معرفی کرد، حالا خدیجه چنگیز نامزد این روزنامه‌نگار سعودی خواستار مجازات بن سلمان شده است. این درحالی است که علیرغم گزارش آمریکا مبنی بر تائید قتل خاشقجی به دست بن سلمان، آمریکا علیه او هیچ اقدامی نکرده و تنها چند شهروند سعودی را تحریم کرده است.

خدیجه چنگیز در صفحه توییتری خود نوشت: بدون هیچ تاخیری، بن سلمان باید مجازات شود، اگر او به سزای عمل خود نرسد این پیام‌ را به همه می‌رساند که شما می‌توانید مجرم ردیف اول باشید، مجازات نشوید و باز هم دیگران را تهدید به قتل کنید، دیگران را به خطر بیاندازید و انسانیت را لکه‌دار کنید.

نامز خاشقجی که تبعه ترکیه است افزود: این رسم را بایدن آغاز کرد که همه رهبران در کشورهای مختلف می‌توانند با با یک جانی دست بدهند که جنایت او کاملاً ثابت شده است.

خبر اصلی را رویترز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سعيد نريمان

سعید نریمان

اندیشه ورزی باید مبتنی بر تئوریهای بومی باشد و الا مثل این است که با کلید همسایه می خواهیم درب خود را بگشائیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *