خانه / جشنواره / امریکا به محور مقاومت حمله کرده باید پاسخ بگیرد

امریکا به محور مقاومت حمله کرده باید پاسخ بگیرد

اولین واکنش روسیه به حمله آمریکا: بمباران سوریه غیرقانونی است

«ولادیمیر جباروف» معاون اول کمیسیون امور بین الملل شورای فدرال روسیه

شفقنا- «ولادیمیر جباروف» معاون اول کمیسیون امور  بین الملل شورای فدرال روسیه  گفت: حمله آمریکا به سوریه غیرقانونی است و در جریان آن خاک یک کشور مستقل بمباران شد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آرتی، جباروف اظهار کرد: بعید نیست در چنین حالتی، دولت سوریه به شورای امنیت بین المللی متوسل شود و درخواست کند که این وضعیت در جلسه اضطراری این شورا مورد بررسی قرار گیرد.

این سناتور روسی با تاکید بر اینکه سوریه حق کامل چنین اقدامی را دارد، افزود: آنچه اتفاق افتاد بسیار خطرناک است و می تواند به تشدید اوضاع در سراسر منطقه منجر شود.

جباروف با اشاره به اینکه نظیر چنین اقداماتی می تواند به درگیری های بزرگ منجر شود، ادامه داد: سوریه دارای سلاح های مدرنی از جمله باطری های دفاع هوایی اس۳۰۰ است و آمریکایی ها باید در انجام چنین اقداماتی بسیار مراقب باشند.

وی خاطرنشان کرد: جزئیات اتفاقات افتاده، هنوز مبهم است و روشن نیست؛ در نتیجه فقط می توان اوضاع اولیه را تحلیل کرد ولی با این حال تاکنون همه چیز بسیار خطرناک به نظر می رسد.

این سناتور روس در پایان گفت: به نظر می رسد مبارزه با تروریست ها در سوریه برای آمریکا اهمیتی ندارد بلکه می خواهد درگیری ها را دامن بزند تا برای همیشه در آنجا بماند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *