خانه / جشنواره / جناب آقای دکتر عباسی

جناب آقای دکتر عباسی

جناب آقای دکتر عباسی سلام علیکم
احتراما به استحضار میرساند اینجانبان جمعی از اهالی شهرک ناز فردیس کرج: به اطلاع میرسانیم نکاتی در ارتباط با آبادانی این شهرک مورد نیاز است که بدینوسیله با استمداد از حضرتعالی به ترتیب بیان میداریم؛
۱_ترافیک سنگین فردیس و گلوگاه فردیس از کرج به فردیس و بالعکس که معمولا بسیار پر رفت و آمد بوده و زیرگذر شیخ آباد در صورت احداث کمک بسیار بزرگی به رفع ترافیک گلوگاه فردیس کرده و البته وسایل حمل و نقل دیگری مانند مترو؛ تراموا; مونو پل و ….. میتواند برای رفع ترافیک شهری بسیار مثمر ثمر باشد.
۲_ احداث باشگاه ورزشی در خیابان اصلی شهرک ناز به نام سروناز
که یک قطعه زمین ده هزار متری از طرف آقای ظریف به اهالی شهرک ناز اهدا شده که متاسفانه ۶۰۰۰ متر از زمین مذکور به تصرف سازمان آب در آمده و حتی برای ۴۰۰۰ متر باقیمانده با وجود معرفی سرمایه گذار به شورای شهر فردیس تاکنون مجوز ساخت به اهالی داده نشده است.
۳_ بیمارستان اهدایی به شهرک ناز واقع در میدان سروناز تقریبا بصورت مخروبه درآمده در حالیکه وجود بیمارستان مجهز در منطقه فردیس و شهرک ناز بسیار ضروری و مهم است.
۴_ تاکنون هیچ اقدامی در مورد تامین آرامستان در فردیس ‌و شهرک ناز صورت نگرفته است.
۵_ احداث میانبر از گرمدره به شهر ستان فردیس که بار ترافیکی جاره ملارد و پل فردیس را بشدت کاهش میدهد.

لازم به ذکر است که موارد ذکرشده ساده ترین نیازهای یک شهر است و بماند که فردیس فاقد سالن اجتماعات ؛ سینمای مناسب; تئاتر و ……است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سميه سادات سلطانيان

تبلیغات کاندیدها

کاندیدها از امروز برای تبللیغات خود اقدام نمایند۰۹۱۲۰۸۳۶۴۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *