خانه / جشنواره / غنی سازی اورانیوم حق طبیعی جمهوری اسلامی

غنی سازی اورانیوم حق طبیعی جمهوری اسلامی

غنی سازی اورانیوم حق طبیعی جمهوری اسلامی ایران است
رئیس اتحادیه بین المجالس مجلس شورای اسلامی گفت: غنی سازی اورانیوم حق طبیعی جمهوری اسلامی ایران است که به دلیل معاهده برجام اجرای این حق را متوقف کرده بودیم.
احمد نادری

احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اظهارات سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه « ایران به برجام برگردد، اقدام مشابه انجام خواهیم داد»، اظهار کرد: راهبردی را که آمریکا و اروپایی‌ها درباره آینده برجام در پیش گرفتد، سیاست فرار روبه جلو است.

جمهوری اسلامی ایران به همه تعهدات خود در ذیل برجام پایبند بوده است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس افزود: این سوال وجود دارد که ایران چه زمانی از برجام خارج شده است؟ ضمن اینکه دولت منفعل آقای روحانی شعارش این بود که اگر همه طرف‌های ۱+۵ از برجام خارج شوند ما در برجام خواهیم ماند که چنین اظهاراتی خلاف عزت ملی هم بود و باعث شده تا طرف‌های مقابل چنین اتهاماتی را گستاخانه علیه کشورمان مطرح کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به همه تعهدات خود در ذیل برجام پایبند بوده است، اما کشورهای اروپایی و آمریکا هیچ کدام از تعهدات خود را عملیاتی نکردند؛ بنابراین این کشورها باید پاسخگو باشند.

مجلس از منافع ملی کوتاه نمی‌آید

نادری با اشاره به اظهارات مقامات وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه«ایران باید از گام‌های خطرناکی که برداشته عقب نشینی کند» گفت: باید پرسید شود که ایران کدام گام خطرناک را برداشته است؟ البته این اظهارات هم پوچ و عبث است.

وی افزود: غنی سازی اورانیوم حق طبیعی جمهوری اسلامی ایران است که آن را به سبب معاهده برجام متوقف کرده بودیم و طبیعتا پس از بدعهدی‌های طرف مقابل طبق قانون مصوب مجلس به قبل از برجام برگشتیم، اما به صورت کامل انجام نشده است؛ ناگفته نماند که غربی‌ها باید بدانند مجلس از منافع ملی کوتاه نمی‌آید./

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *