خانه / جشنواره / عامل به شهادت رساندن خلبانها

عامل به شهادت رساندن خلبانها

.
خلبان شاه و رئیس جمهور!
“بهزاد معزی”کاپیتان خلبان،روز۲۶دی۱۳۵۷با هواپیمای شاهین،محمدرضا پهلوی شاه خائن را ازچنگ مردم ایران ایران فراری داد.سپس به دستور اربابانش،درحرکتی مزورانه،هواپیما را به ایران بازگرداند و مدعی شد به زور مجبور به این کار خائنانه شده است.

از آن به بعد طبق ماموریتی که برایش تعریف کردند،به جمع خلبانان انقلابی و مومن پیوست تا هرچه بیشتر خودرا جهت اجرای برنامه های آینده مهیا کند.
وی به محض بازگشت به ایران،مستقیما به دفترمنافقین درتهران مراجعه کرد و برای انجام هرگونه خدمت به منافقین،اعلام آمادگی نمود.

ماموریت جدید معزی این بود:
فراری دادن”مسعود رجوی”رهبر گروهک تروریستی منافقین(مجاهدین خلق)که دستش به خون مردم آلوده بود و”ابوالحسن بنی صدر”که ازمقام ریاست جمهوری اسلامی ایران خلع شده بود.

سرانجام روز۶مرداد۱۳۶۰دراوج اعتراضات مردم ایران علیه خائنین،معزی همان هواپیمای شاهین که با آن شاه را از ایران فراری داد،مجددا ربود.
این بار مسافرین معزی،نه شاه و چمدانهای پر از طلا و جواهرات و اموال ملت،که تعدادی از رهبران و فرماندهان جنایتکار و تروریست منافق بود.

در گوشه ای از هواپیما،فردی ظاهرا مهماندار،باآرایش و لباس زنانه پنهان شده بود که همچنان خود را رئیس جمهور ایران میدانست:ابوالحسن بنی صدر!

پس از ورود به خاک فرانسه،آرایش خودرا پاک کرد و لباس مردانه پوشید؛ولی لُپهای گل انداخته و سیبیل معروفش که حالا دیده نمیشد،نشانی از رئیس جمهور کشور اسلامی و انقلابی ایران نداشت!

بعدا معزی همراه رجوی و همه منافقین به عراق گریخت و به دریوزگی ونوکری برای صدام حسین بعثی مشغول شد وهمچون همه منافقین،به توطئه و طراحی عملیات علیه وطن خود وخدمت به صدام ادامه داد.
افتخار معزی،فریب تعدادی خلبان بود تا در اوج جنگ،باهواپیمای خود از ایران گریخته و به عراق پناهنده شوند.

سرانجام روز۲۱دی۱۳۹۹پرونده خیانتهای معزی بسته شد و در سن۸۳بر اثر سرطان خون دربیمارستانی در پاریس جان باخت و به آنان که جان و عمرخویش را به پایشان به نوکری گذراند،محمدرضا پهلوی،صدام حسین و مسعود رجوی پیوست.

حمید داودآبادی

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *