خانه / جشنواره / اعتراضات مسلحانه

اعتراضات مسلحانه

هشدار اف‌بی‌آی: اعتراضات مسلحانه بیشتری در پیش است

هشدار اف‌بی‌آی: اعتراضات مسلحانه بیشتری در پیش است

اف‌بی‌آی درباره وقوع اعتراضات مسلحانه در آمریکا در روزهای آینده هشدار داد.

العالم آمریکا

در آستانه مراسم تحلیف جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا، پلیس فدرال این کشور،‌ اف‌بی آی، در مورد وقوع اعتراضات مسلحانه در هر ۵۰ ایالت آمریکا هشدار داد.

این هشدار به نقل از یک منبع در پلیس فدرال کمتر از یک هفته پس از آن منتشر می‌شود که عده‌ای از حامیان دونالد ترامپ در اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری به ساختمان کنگره در پایتخت حمله کردند.
این حمله به مرگ پنج نفر از جمله یک پلیس کنگره انجامید و ارائه طرح استیضاح مجدد دونالد ترامپ را به دنبال داشت.
به گفته این منبع، اف‌بی‌آی به دلیل پیش‌بینی اعتراض مسلحانه در مراکز هر ۵۰ ایالت، برای دو روز تعطیلیِ آخر هفته جاری هشدار صادر کرده است.
در همین حال در آستانه برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن در روز ۲۰ ژانویه، هشت روز دیگر، که در انتخابات دونالد ترامپ را شکست داد، قرار شده است گارد ملی آمریکا ۱۵ هزار نیروی خود را به واشینگتن بفرستد و تمام توریست‌ها از بازدید از بنای یادبود این شهر تا روز ۲۴ ژانویه منع شده‌اند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *