خانه / جشنواره / چهره واقعی هاشمی رفسنجانی

چهره واقعی هاشمی رفسنجانی

🔴 مرحبا به فائزه!

✍️ #محمدصادق_کوشکی

🔹 فائزه هاشمی در مصاحبه اخیرش چهره واقعی « اصلاحات» را به نمایش گذاشت، بدون بزک و گریم و رتوش. اصلاح طلبی یعنی همه آنچه فائزه گفت…!

🔸 فائزه آن قدر شجاع بود که پچ‌پچه های اندرونی اصلاح‌طلبان را با صدای بلند فریاد بزند و مردم را با حقیقت اصلاح طلبی آشنا کند.

✅ بالاخره روزی باید ماهیت« سرطان اصلاحات» برای مردم افشا می شد و چه کسی بهتر و صریح‌تر از دختر خلف هاشمی برای شفاف کردن آنچه جبهه اصلاحات از آمریکا و اروپا برای مردم ایران خواسته بود : افزایش تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی!

🔹 فائزه خیلی شریفتر از اصلاح طلبانی است که بارها برای کاخ سفید نامه نوشتند و بیشتر شدن و سخت تر شدن تحریم‌ها علیه مردن ایران را درخواست کردند. چون فائزه آرزوی افزایش تحریم‌ها را داشت اما اصلاح‌طلبان برای افزایش تحریم‌ها اقدام کردند.

🔸 گناه فائزه این بود که بر خلاف اصلاح‌طلبان دروغ نگفت و نفاق پیشه نکرد اما جبهه اصلاحات از یک طرف برای جدی تر شدن تحریم‌ها با کاخ سفید رایزنی و لابی می کرد و از طرف دیگر خود را نگران فشار تحریم‌ها بر مردم نشان می داد و برای رفع تحریم ها نابودی صنعت هسته ای و پذیرش FATF و کنوانسیون پالرمو و اجرای برجام موشکی و منطقه ای را تجویز می کرد!

💢 در جبهه اصلاحات فقط یک مرد پیدا می شود و او هم « فائزه هاشمی» است.

#سیاسی
➖➖➖➖➖➖➖
📡 بهترین و جدیدترین تحلیل‌های روز را در کانال مطالبه گری آرمانها در پیام رسان داخلی ایتا بخوانید.👇
https://eitaa.com/joinchat/1903165495C56be1717e3

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سميه سادات سلطانيان

تبلیغات کاندیدها

کاندیدها از امروز برای تبللیغات خود اقدام نمایند۰۹۱۲۰۸۳۶۴۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *