خانه / دارالقران / جبهه همبستگی

جبهه همبستگی

‍ در اولین نشست خبری جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی

🛑 دکتر طلایی در پاسخ به خبرنگاران:

🔻موافق جلوگیری از ورود مدیران سفارشی و وارداتی هستم/ جانشین پروری در شهرداری تهران مهم است

🔻مرتضی طلایی، دبیرکل جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی در نخستین نشست رسانه ای خود در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره انتصاب مدیران گفت:

🔻سرمایه های اصلی هر سازمان منابع انسانی همان سازمان است. لذا کادر سازی، تعقل در سرمایه های انسانی با تمرکز بر کارکنان دارای دانش، خرد و تخصصی خود یک راهبرد بسیار مهم است که می تواند عملیاتی شود. مشروط بر اینکه شهر توسط متخصصانی اداره شود که به دنبال رفتن به نقطه دیگر نیستند. ارتقای سلامت اداری با همکاری کارکنان و دست اندرکاران باید ایجاد شود.

🔻طلایی با اشاره به اینکه با به کار گیری مدیران داخلی شهرداری و جلوگیری از ورود مدیران سفارشی و وراداتی موافق هستیم، گفت: این در حالی است که آمارها نشان می دهد سهم احزاب و تشکل ها، سهم صاحبان سرمایه در انتصابات شهرداری حدود ۷۰ درصد را به خوداختصاص داده است و کمتر از ۱۰ درصد رزومه، کارنامه و تخصص و دانش و تجربه کارکنان در انتصابات نقش ایفا می کند. این معادله ناعادلانه است. انتصابات در شهرداری باید به صورت افقی و هم عمودی باید باشد.

🔻وی با بیان اینکه کسی برای بدنه شهرداری تهران ارزشی قائل نیست، افزود: در حالی که اگر پلکان رشد تعریف می شد بهتر می توانیم عمل کنیم. کشف استعداد ها، جانشین پروری و مدیر پروری در شهرداری تهران مهم است اعتقاد داریم در یک دوره ۵ ساله می توان ۵۰۰۰ مدیر شایسته را در مدیریت شهری کشور تربیت کرد. اگر این مساله به کل کشور تسری یابد به راحتی می توان نیاز مدیریتی کشور را برای تمام حوزه های مدیریتی  رفع کرد.

🔻دبیر کل جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی  ادامه داد:  باید آئین نامه ها و دستور العمل های مربوط به انتصابات شهرداری ها مورد بازنگری قرار گیرد.

#پایگاه_خبری_ماهین_نیوز

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *