خانه / جشنواره / شاهد رویارویی آمریکا با بحران‌های مختلف

شاهد رویارویی آمریکا با بحران‌های مختلف

ابوترابی فرد: دنیای اسلام با ایستادگی خود شاهد رویارویی آمریکا با بحران‌های مختلف است

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز دنیای اسلام نماد استقامت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار و آمریکاست و این ایستادگی است که ما را در این جایگاه قرار می‌دهد که شاهد رویارویی آمریکا با بحران های جدی در عرصه های گوناگون اجتماعی و سیاسی و اقتصادی باشیم.

ابوترابی فرد: دنیای اسلام با ایستادگی خود شاهد رویارویی آمریکا با بحران‌های مختلف است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سخنرانی خطبه‌گونه ائمه جمعه تهران که در شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی نمازجمعه به‌صورت نطق تلویزیونی ایراد می‌شود، این هفته توسط حجت‌الاسلام محمّدحسن ابوترابی فرد انجام شد.

متن کامل سخنان امام جمعه موقت تهران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین وصلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و علی اهل بیته الطیبین الطاهرین المعصومین

 قال الله العظیم فی محکم کتابه انَّ الذین قالوا رَبُّنَا الله ثمَّ استقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ. نَحنُ أَولِیاؤُکُم فِی الحَیاهِ الدُّنیا وَفِی الآخِرَهِ

لازم می دانم در آغاز سخن در ایام یکمین سالگرد دو حادثه تلخ و جانکاه، خاطره تعلم بار و جانفرسای عروج ملکوتی سید الشهدای محور مقاومت سردار سرافراز عالم اسلام حاج قاسم سلیمانی «قدس الله نفسه زکیه» و شهادت جمعی از هموطنان عزیز و جمعی از نخبگان علمی و جوانان برومند ایران اسلامی در حادثه هواپیمای اوکراینی که داغ سنگینی بر دل های ملت عزیز ایران نهاد و غم و اندوه بزرگی برای خانواده‌های سوگوار و عزادار بود را گرامی دارم. پدران، مادران، برادران و خواهران و فرزندان این شهدای عالیقدر، لحظات تلخ و جانکاهی را در فراق عزیزان خویش گذرانده و می‌گذرانند و سبزپوشان اقتدار آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امنیت و اقتدار و جایگاه ویژه ملت عزیز ایران و ملت‌های منطقه مرهون فداکاری و ایثار این دلاور مردان است در کنار این خانواده های سوگوار سوختند و می سوزند و خود را برای دفاع از ملت عزیز ایران و خانواده ‌های معزز شهدا در عالی‌ترین از نقطه اقتدار قرار داده و قرار می دهند و جان پاک خویش را در طبق اخلاص نهاده اند. امیدوارم در پرتو عنایات خداوند سبحان، ملت بزرگ ایران با سرافرازی و عظمت بر همه مشکلات چیره گردد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مدیر عامل صندوق توسعه و احیا

🔻معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در گفت‌وگو با میراث‌آریا:   ⭕تسهیلات ویژه و برگزاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *